Mijn mening is:
* Je kan je kat in principe prima elk natvoer uit de super geven, je moet alleen op een aantal dingen letten.
* Als er suiker, veel zout, kleurstoffen en kunstmatige conserveermiddelen in zit is het niet geschikt om dagelijks te voeren of als enig voer te geven. Zie het dan als een soort Mc Donalds. Daar ga je ook heus wel eens met je kinderen naartoe, maar ook niet elke dag

* Dat er granen inzitten is niet erg. Granen zitten ook in de meeste brokken, dus waarom is het dan ineens erg als het in natvoer zit?
* Natvoer zonder suiker, conserveermiddelen, kleurstoffen, granen, groentes en plantaardige eiwitten, maar wat wel VOLLEDIG voer is, mag je dagelijks geven. Daar kan je geen kwaad mee doen.
Dat natvoer kan je in sommige supermarkten krijgen. Zo schijnt het merk Alexis van de Lidl bij de laatste categorie te horen (minus de Kalkoen variant) en is het gele kuipje van de Euroshopper bij AH volgens mij ook geschikt (weet niet helemaal zeker meer).
Dus supermarktnatvoer is sowieso niet "slecht" alsin dat het vergif is ofzo. Maar met verschillende ingredienten/natvoeren moet je verschillend omgaan.
Dat is althans hoe ik ernaar kijk.