Millie is niet lief (bang?) tegen andere poezen en katers. Op zich niet erg, want we hoeven niet persé een andere (ook al vind ik die fotos van 2 of meer katten op de bank heeeel lief)
Nu komt er hier regelmatig een heeeeeeeeeeeele lieve, grote kater in de tuin. Echt ontzettend lief en helemaal niet bang voor me. Hij heeft een bandje om dus hij moet van iemand zijn

Als Millie hem ziet, begint ze meteen te grommen en te blazen (het is mijn tuin, ga weg...). Ze zaten al een poosje naar elkaar te staren - Millie binnen (in de deuropening) en hij buiten. Hij maakt geen geluid, het kan hem niks schelen. Toen ik hem tegen het raam hield, konden ze haar in Tokyo horen krijsen, echt abnormaal.
Hoe kan ik dit oplossen? Millie raakt gestressd van hem (misschien daarom een blaasontsteking?)
o, ik weet het niet meer, waarom worden ze niet gewoon vriendjes, hij is zo'n lieverd.
Heeft iemand dit meegemaakt? Ik jaag die andere kat nou wel uit de tuin, maar ik ben er natuurlijk niet altijd om hem weg te jagen...
groetjes Hilde