Op nummer 22 woont Cheetah, ik woon op 59... 37 huizen verder, we hebben hier opvolgende nummers, geen even en oneven zijde van de straat . Een zeer aanhalige rooie kater. Ik kwam hem voor het eerst tegen in de straat die achter mijn huis langs de schuurtjes loopt en waar men gebruik van moet maken om op eigen terrein te kunnen parkeren. ik liep naar Pebble te zoeken en roepen en hij kwam gezellig op me af lopen. Even geknuffeld en hem verder alleen gelaten. Via de straat aan de voorkant weer teruggelopen en de achterdeur opengedaan. Binnen 5 minuten zat meneer binnen de brokjes van mijn meissies op te knagen. Ik heb hem buiten gezet en de deur weer dicht gedaan. Na verloop van tijd liep hij weer weg en deed ik de deur weer open. De volgende dag zat ie weer binnen! Ik heb het adreskokertje opengemaakt en zijn personeel kwam hem ophalen met een heleboel sorry's erbij

Het hielp niet. De dag erna zat hij weer binnen! Nu op mijn aanrecht waar nog een half blikje vlees stond. Weer gebeld en hem op het aanrecht gelaten zodat zijn personeel zelf kon zien welke vrijheden hij zich hier veroorloofde

Weer een heleboel excuses waar ik bij moest glimlachen. Ze hebben hem twee weken binnengehouden maar hij miauwde het huis bij elkaar dus vanmiddag mocht hij toch weer op pad... drie keer raden

Meneer had binnen een uur mijn huis weer gevonden en zat op het scheidingsmuurtje van keuken en huiskamer. Onder luid protest van meneer heb ik hem buiten gezet. Vanwege het feit dat de temperatuur overdag nog steeds best lekker is heb ik het liefst de achterdeur op de windhaak openstaan zodat mijn meissies in en uit kunnen lopen. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een restaurant voor buurtkatten gaat worden (hoewel dit een leuke en lieve kater is

) Mijn meiden accepteren hem redelijk, alleen Joyke vindt hem "aanmatigend" (en terecht

) Hij heeft overal maling aan en ook de plantenspuit doet hem niets! Wie weet er een oplossing???
Groetties!