sinds die dag is ze ineens begonnen met grommen naar mij. Dit gebeurt toch wel minstens 1 keer per dag. soms geheel uit het niets, als ze gewoon lekker ligt en ik alleen maar naar haar kijk. of als ik haar aai gaat het een hele tijd goed en dan opeens begint ze weer te grommen. als ik dan niet snel ophoud met aaien krijg ik nog een tik ook! Ook als het regende en ze wilde naar buiten en ik deed de deur open om te laten zien dat het regent, werd ze boos en begon ze weer met grommen en haalde ze uit naar mijn been. gelukkig heeft ze nu wel geleerd dat het niet mijn schuld is als het regent en is ze daarmee opgehouden.
het begint de laatste tijd wel heel erg uit de hand te lopen. ik mag al bijna nooit meer aan haar zitten voor langer dan 5 minuten en ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. ik dacht eerst dat ze gewoon in de pubertijd zat

ze gaat wel gewoon naar de bak, maar heeft er de afgelopen 3 dagen niet op gepoept (al zit ze best veel buiten overdag en kan het dus heel goed dat ze het daar doet, dat doet ze wel vaker, ze gebruikt de bak alleen 's nachts)
ik heb niet het idee dat ze bij mij ongelukkig is ofzo. het is geen knuffelkat, maar ze zit wel altijd bij me, ze komt ook gewoon heel vrolijk aanlopen als ik haar roep en slaapt 's nachts ook tegen mijn benen aan. maar dan ineens gromt ze weer alsof ik haar wat aan ga doen ofzo. Ik heb geen idee waar dit gedrag ineens vandaan komt. heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om haar gerust te stellen of tips over hoe dit aan te pakken?
toen ik haar net had, sliep ze nog lekker in mijn nek als ik achter de computer of op de bank zat. ik mis dat zo!
Alvast bedankt voor elke tip die je me kan geven!