We zijn net drie weekjes geleden verhuisd naar een nieuw appartement. Het is een heel andere omgeving, met veel tuinen etc. Heel veel mensen in de buurt hebben katten. Links van ons is een huis met twee poezen, rechts van ons een huis met één poes en achter ons een huis met twee poezen en een kater. (Jaja, we hebben research gedaan

Nu zitten de dames graag op het dak waarop ons keukenraam uitkijkt. Het is een centrale plek, van daaruit kunnen ze alle tuinen overzien. Dus daar zitten ze vaak als het mooi weer is. Gisteren ook weer. George, Morisson en Charlie kwamen de keuken in, en ik was al bang voor sproeien of omgerichte agressie of wat dan ook. Niks daarvan.
Ze klommen/sprongen op de vensterbank en gingen van die kirrende geluidjes maken en met hun koppen en flanken langs het raam wrijven. Ze maakten zich ook helemaal groot (zonder haar op te zetten). Ik wist echt niet wat ik zag hoor, had iets heel anders verwacht! Ik wist niet dat katers ook achter het raam werkten hahaha

De dames waren er overigens niet van gediend en renden weg (toch wel een domper voor mijn heertjes!). Ook achteraf bleven de jongens heel knuffelig en lief tegen ons.
Betekent dit nou dat ze lopen te flirten met de poezen uit de buurt?