hallo
ik heb twee katers een van 5 jaar tommy en een van 1 jaar mica nou duikt tommy iedere keer op mica en mica weet niet wat hem overkomt is het normaal dat katten HET met elkaar doen ook al ziijn het twee mannetjes weet niet wat ik hier mee aan moet haal ze dan ook iederkeer uit elkaar maar dat betekend dat tommy het de hele tijd blijft proberenen natuurlijk ook als ik niet thuis ben.hoop dat iemand weet wat ik hier mee aan moet en mij advies kan geven.
bedankt anneke tommy en mica
Katters doen HET met elkaar
-
- Panter
Re: Katters doen HET met elkaar
Ik ga ervan uit dat ze gecastreerd zijn? zo niet zal ik dat snel doen.
maar geen idee of katers dat ook wel eens lekker vinden Lol
maar geen idee of katers dat ook wel eens lekker vinden Lol
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Lieve Roos* rust zacht
Het is niet alleen sexueel, het is ook een teken van dominantie, als ze nog niet geholpen zijn zou ik dat zeker gauw laten doen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
ze zijn wel geholpen hoor
Van gecastreerde katers heb ik het nog nooit gehoord, wel dat ze bij mn dekkaters wel castraten zetten, omdat het dan geen vechten werd...maar voor de castraat was dat soms geen lolletje. 

Hier zijn ook twee gecastreerde katers die dat gedrag vertonen. Het schijnt inderdaad met
(het bewijzen van) dominantie te maken te hebben. Het duurt een paar seconden, en is dan
weer afgelopen. De laatste tijd heb ik het trouwens niet meer gezien, dus blijkbaar is de rangorde
goed vastgesteld nu.
Groeten van Laura.
(het bewijzen van) dominantie te maken te hebben. Het duurt een paar seconden, en is dan
weer afgelopen. De laatste tijd heb ik het trouwens niet meer gezien, dus blijkbaar is de rangorde
goed vastgesteld nu.
Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.