De (erg jonge) invaller van mijn standaard DA had bij Mouse en twee van zijn drie broertjes vastgesteld dat er een hartruis was. Wij bezorgd natuurlijk... maar vandaag bleek er bij de normale DA bleek er dus niks aan de hand. Broertjes van Mouse waren ook mee (carpoolen

Bij Zooey andersom. Die had ik toen ze er net was meegenomen naar een andere DA-praktijk (mijne was toen dicht en ik vermoede oormijt en ze moest ge-ent). 'Nee hoor, volgens mij gewoon vuil, ik zie geen oormijt'. Vandaag toch maar weer even gevraagd, ik vertrouwde het niet. Die oortjes bleven maar vuil worden. Stampvol oormijt! 'Hoe heeft ze dat nou over het hoofd kunnen zien?' Dus nu zit madameke hier met schoongemaakte oortjes en een druppel Stronghold in haar nek (die ze van de andere dierenarts niet mocht omdat ze al eens met een beetje Frontline was behandeld, wat mijn eigen DA ook raar vond). Madame is trouwens wel in anderhalve week van 0,75 kg naar 1,10 kg gegaan, dus wat dat betreft doet ze het goed.
(Mouse overigens ook, al is die door de diarree wel iets achter komen lopen op zijn broertjes. Zij rond de 1,50 kg en hij nu 1,25 kg. Dus even goed in de gaten houden....)
Herkenbare praktijken?