Op een onzijdige afstand en zeer voorzichtig had ik hier ook graag mijn mening neergetypt.
Blijkbaar zijn er ook mensen die onbewust paranormale verschijnselen hebben, geen controle hebben in zulke situaties en hun verdere leven met periodieke angsten moeten voortzetten.
Anderzijds bestaan uitzonderingen die volledige beheersing hebben,hetgeen wetenschappelijk zou bewezen zijn door, om het eenvoudig uit te drukken, een soort opening als doorlaatbaarheid vanuit de hersens.
In ieder geval word geen van beide "omschrijvingen" serieus genomen in de omloop.
Mischien een goede reden om dit onderwerp af te sluiten, en de mensen, die hieromtrent
ervaringen hebben opgedaan, met alle respect te aanvaarden.
Een echte paranormaal begaafde wil sowieso volgens mij alleen in vertrouwen werken en er
geen commercieel boeltje van maken, als er daadwerkelijk zulke mensen zijn, dan worden die
hoogstwaarschijnlijk dagelijks gekwetst

en als ........beschouwd.Geen geld van de wereld
kan hun hierbij helpen toch.
Een adreskokertje is ook wel evident met de tegenwoordige tijden vind ik, mijn knolleke, die geeft
altijd mijn tel.nummer bij, gelukkig is hij nog geen enkele dag weggebleven, en dit reeds 5 jaar lang.