Ik heb al 2 jaar een poes Bubble. ze is dit jaar op 26April'09 bevallen van 5kittens hiervan hebben we 1 gehouden Djinger.
Ze is Na 3 maand gesterriliseerd. Daarna is het begonnen , ze blaast tegen het kitten en maakt een raar geluid een soort geknor maar dan heel boos.. ook doet ze dit opeens tegen ons!
Als ik op de bank zit dan maakt ze het zelfde geluid , dit is een teken dat ze kwaad is.Ook blaast ze naar ons. ook al wel eens gekrapt door haar , ook als ik gewoon langs haar loop naar de keuken.. ze doet het binnen alleen, buiten als ik haar zie mag ik haar aaien en doet ze lief geeft kopjes.. Binnen blaast ze als je bij haar komt en vooral tegen Djinger.
Ze is nu vaak buiten..
Eerder was het een lieve poes kwam altijd bij me en liet alles toe. lag altijd bij me op de bank.
Ik heb al een paar keer iets gelezen over feliway stekkers en spray. Alleen dat was direct na het bezoek aan de dierenarts, het is nu 1,5 maand geleden,, helpt het dan?
Wie heeft antwoorden of tips voor mij??? Ik wil Bubble echt niet kwijt! het was mijn eerste kat toen ik samen ging wonen en ik wil hem echt niet missen.
Ik hoop dat mensen er tips voor hebben of antwoorden.
Alvast bedankt <Mvg Tamara.