Kater legt oor plat en schudt zijn kop
Re: Kater legt oor plat en schudt zijn kop
dan heeft zijn oortje ook lekker tijd te herstellen
gaat t weer wat beter??

Ja, hij had er de dag nadat we het hebben laten controleren al geen last meer van gelukkig! 
Het is overigens niet zijn witte, maar zijn zwarte oor.
Dat vind ik dan toch wel weer heel frappant, had toch gedacht dat het witte juist verbranden zou!

Het is overigens niet zijn witte, maar zijn zwarte oor.

Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
waarschijnlijk heeft ie gedacht ik moet niet met die witte in de zon dan verbrandt ie 

Hahaha, zou best kunnen, al betwijfel ik of hij echt zo hard nadenkt voordat hij neerploft in het zonnetje 

Ja, dat sowieso. Ik zou het zielig vinden als hij dit weer moet meemaken, je zag echt dat hij er pijn aan had. En inderdaad, soms voelt het net alsof ik met twee peutertjes samenwoon 

Ik heb dit probleem net met mijn Poes gehad.
Ze legde haar linker oortje plat, schudden met het hoofdje, heel erg hard miauwen.
Ik had dit echt niet de heledag vol kunnen houden om dat aan te zien, ze verkroop zich ook enzo.
Maar ik dus meteen naar de DA geweest ( konden dezelfde dag nog komen, gelukkig)
Hij keek en keek maar in dat oortje, opeens zei hij "ze heeft een goedaardig gezwelletje ( poliep ) in hetoortje.
Dat moet dus operatief verwijderd worden.
Na de operatie bleek het gelukkig geen gezwel te zijn maar er bleek iets in het oortje te zijn gaan zitten wat normaal bij honden voorkomt.
Hij had dat zelf nog niet bij een kat mee gemaakt, maar die van ons had dat!
Echt raar want ze komt absoluut niet buiten.

Ze legde haar linker oortje plat, schudden met het hoofdje, heel erg hard miauwen.
Ik had dit echt niet de heledag vol kunnen houden om dat aan te zien, ze verkroop zich ook enzo.
Maar ik dus meteen naar de DA geweest ( konden dezelfde dag nog komen, gelukkig)
Hij keek en keek maar in dat oortje, opeens zei hij "ze heeft een goedaardig gezwelletje ( poliep ) in hetoortje.
Dat moet dus operatief verwijderd worden.
Na de operatie bleek het gelukkig geen gezwel te zijn maar er bleek iets in het oortje te zijn gaan zitten wat normaal bij honden voorkomt.
Hij had dat zelf nog niet bij een kat mee gemaakt, maar die van ons had dat!
Echt raar want ze komt absoluut niet buiten.
Love cats
goed dat de dierenarts meteen in gegrepen heeft!!
Jaa daarom ja.
Vandaag is ze de laatste x op controle geweest, en had ie nog een paar flinke bloedpropjes uit haar oortje gehaald!
Dus nu is het gelukkig allemaal weer goed
Nu slaapt ze lekker is altijd een helehoop stress voor zo'n diertje!
Vandaag is ze de laatste x op controle geweest, en had ie nog een paar flinke bloedpropjes uit haar oortje gehaald!
Dus nu is het gelukkig allemaal weer goed

Nu slaapt ze lekker is altijd een helehoop stress voor zo'n diertje!
Love cats