Kitten is een lastige eter

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Uumie
Panter
Panter

Re: Kitten is een lastige eter

Bericht door Uumie »

Het eten nu gaat echt fantastisch, boven verwachting!
Tot vanmiddag kreeg hij een mengsel van tonijn, RC kitten mouse, geweekte kittenbrokjes en Viyo drink voor kittens (om toch zijn weestand vooruit te helpen). Daarna zeurde hij om drinken (hij vindt het leuk om opgepakt te worden en bij zijn water gezet te worden :lol: ). Toen ik hem bij de drinkbak zette, naast het voer van de grote heren, begon hij ineens hun brokjes te eten! :shock: Dus hoewel hij nog steeds geen kittenbrokjes eet, ben ik echt superblij hiermee! :edance:
We hadden de DA gebeld omdat hij diarree had, en op haar aanraden kreeg hij wat gekookte kip met rijst. Nou, dat ging er ook wel in. Net is hij op de bak geweest en hoewel zijn keuteltjes nog zacht zijn, is het geen diarree meer.
Verder heeft hij zijn stem helemaal terug! :edance: Hij heeft trouwens de raarste kittenstem die ik ooit heb gehoord. Niks geen lief miauwtje, hij klinkt als een kraai. :shock: Je schrikt je rot als hij dat vlak naast je gezicht doet, haha!

Dus ja, ik ben ERG opgelucht. Blijkbaar heeft de AB toch aangeslagen! En nu ga ik me geen zorgen meer maken en lekker van hem genieten! :D

Bedankt allemaal voor jullie steun!!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
LONGdress
Huiskat
Huiskat

Re: Kitten is een lastige eter

Bericht door LONGdress »

Mooi zo dat het goed gaat!
Plaats reactie