Mijn kat doet raar

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
tamara80
Kitten

Mijn kat doet raar

Bericht door tamara80 »

mijn kater dickie doet sins vanmorgen raar :???: , hij ligt eerst rustig dan schrikt hij op en begint zich dwangmatig te wassen en te happen in de buurt van zijn staart :-( ook lijkt het of zijn spieren in de achterpoten samentrekken ,soms lijkt hij ook te schrikken van iets en rent dan met een vaart door het huis en vervolgens herhaalt het zich weer van voor af aan , hij eet en drinkt gewoon en verder probeerd hij veel te slapen het is nu alweer 2 uur rustig zal het nu over zijn :-| ? wie weet wat dit kan zijn ?
hij heeft wel blaasgruis gehad voor 2 maanden terug maar dat was weg , hij heeft nu asd voer voor de rest van zijn leven . wacht op reacties . mvgr tamara
i love my cats --lovey , muppit, lucky, scruffy en dickie
rieneke
Tijger
Tijger

Re: mijn kat doet raar !!!

Bericht door rieneke »

is je kat misschien buiten geweest, waar hij iets kan hebben meegemaakt?
het klinkt of hij ineens bijzonder gestressed is.
hopelijk kalmeert hij weer snel.

hij heeft geen vlooien?
tamara80
Kitten

Bericht door tamara80 »

hey fijn dat je zo vlug een reactie stuurd :smile: maar nee hij heeft geen vlooien , en ja hij was vannochtend buiten hij sprong gewoon als normaal op de schutting en vanaf dat moment sprong hij er met een vaart vanaf en sinsdien heeft hij dat dus ja ik blijf het vreemd vinden ,de dieren arts kon niks vinden op dit moment maar hij deed ook niks op het moment dat hij bij de dieren arts was dat zal je net zien zo gaat het meestal
Camoth
Tijger
Tijger

Bericht door Camoth »

Wespensteek?
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Leonie89 »

goed dat je de dierenarts erbij hebt gehaald! maar even aankijken of het verbetert.. misschien is hij gewoon ergens van geschrokken of had hij even een 'gek' moment.. 'de gekke 10 minuten' maar dan langer.. als het zo blijft zou ik wel even terug naar de DA..
Uumie
Panter
Panter

Bericht door Uumie »

Ik zit inderdaad ook te denken aan een wespensteek, of dat hij buiten ergens van geschrokken is. Ik zou het ook nog even aankijken, maar niet te lang. Als dit door blijft gaan zou ik de dierenarts bellen. Succes!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
tamara80
Kitten

Bericht door tamara80 »

ik dacht er zelf niet aan een wespensteek mijn man wel ,het is nu al en stuk beter maar hij lijkt wel nog overal van te schrikken zelfs van een vlieg die rare dingen zijn nu iets minder
Uumie
Panter
Panter

Bericht door Uumie »

Ik zou even kijken hoe hij de nacht doorkomt. Als hij zich morgen nog steeds zo raar gedraagt, zou ik toch voor de zekerheid even de dierenarts bellen. Succes!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Plaats reactie