Ik wil dit toch even voorleggen aan jullie, ondanks het advies van de DA.
Ons kitten Charlie is nu 11 weken. Hij komt uit een oepsnestje van de vader van een vriendin van me. Helaas heeft hij in het asiel niesziekte opgelopen. We waren daar omdat onze DA daar op dinsdag en donderdag werkt, en Charlie nog entingen etc. moest hebben. Er was helaas geen plaats meer behalve op die dinsdag, anders waren we wel naar de praktijk gegaan. We wilden hem gewoon zo snel mogelijk laten enten.
De niesziekte is op zijn keel geslagen, wat veel slikken, hoesten en kokhalzen betekent. Hij heeft er een prik voor gehad en moet nu pilletjes slikken, wat prima gaat als we het verstoppen in tonijn (zijn lievelingshapje

Het probleem is echter, dat hij door zijn keelpijn (vermoeden we) niet veel eet. Het liefst de hele dag kittenmelk, tonijn in water en superzacht geweekte kittenmousse. Maar veel gaat er nog steeds niet in. De DA zei ook dat hij had moeten aankomen in die week die hij hier nu is, maar dat is niet gebeurd.

Ik heb eigenlijk (na dit lange verhaal

- Wat moet een kitten van 11 weken ongeveer wegen? Charlie weegt nu 1,3 kilo, maar ik heb geen idee of dat goed is. Ik heb al op internet gezocht, maar daar staat elke keer wat anders.
- Hebben jullie nog tips om Charlie toch gezonde voeding te geven, ondanks dat hij niet goed kan slikken/eten? Vooral smakelijke prakrecepten zijn welkom

Alvast bedankt!!