Hoi, Ik heb sinds zondag 2 kittens in huis 1 van 6 weken en 1 van 13 weken. Die van 6 weken doet alles zoals het hoort, eet goed, drinkt goed, behoefte op kattenbak enz enz. Maar die van 13 weken eet bijna niet, en doet ook bijna geen plasje of poepje. Ik zet haar geregeld op de kattenbak maar ze springt er zonder iets te doen weer uit. In de kamer doet ze ook niks. Ik zou het niet zo leuk vinden als er iets gebeurt met de kitten of dat ze verhongerd. wat moet ik doen???
Groetjes wendy
2 vreemde kittens in 1 huis
Re: 2 vreemde kittens in 1 huis
Vraag eens waar ze vandaan komt wat ze daar at...
En ik hoef je zeker niet te vertellen dat 6 weken vééééls te jong is????
En ik hoef je zeker niet te vertellen dat 6 weken vééééls te jong is????
O jee .....ahum 6 weken is wel erg jong, dan mogen kittens nog niet eens bij hun moeder weg. maar laat ik maar geen preek houden....
Flea 3 jaar 15-07-2008
Sam 2 jaar 07-04-2009
Ik kan soms echt een kat zijn......
Sam 2 jaar 07-04-2009
Ik kan soms echt een kat zijn......
Ik weet dat 6 weken veeeeeeeeeeeellllllssss te jong is, maar die mensen hadden 6 kittens en 3 waren er al weg en als ik de mijne toen niet mee nam kreeg iemand anders hem, daarom heb ik besloten hem maar mee te nemen, ik heb gevraagd of ik hem nog minstens 3c weken daar mocht laten maar dat deed ze niet. Ondertussen zijn we een aantal weekjes verder en ik moet zeggen dat hij het heel goed doet, en leert heel veel van de oudere poes.Zijn ondertussen dikke maatjes. Maar bedankt voor jullie bezorgdheid.
Groetjes Wendy
Groetjes Wendy
fijn dat het beestje is opgeknapt.
zeker bij die jonkies maak je je gauw zorgen.
zeker bij die jonkies maak je je gauw zorgen.