2 nieuwe kittens

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
roxana_amanda
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2009 21:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

2 nieuwe kittens

Bericht door roxana_amanda »

Sinds vorige week hebben we 2kittens in huis. Storm en Dobber zijn 2 broertjes en zijn nu 9 weken oud. Het zijn echte dondersteentjes en vinden het heerlijk om met elkaar te spelen. Storm komt veel ook bij ons kijken, maar Dobber is daar nog een beetje angstig in. Ook wat knuffelen betreft is Storm daar iets fanatieker in dan Dobber, ik hoop dat dit nog verdwijnt want ik hou echt van knuffelen.

Maar voorlopig bestaan onze dagen vooral uit het in de gaten houden van de kittens in combi met onze meubelen....
The only rule is don't be boring and dress cute wherever you go. Life is too short to blend in.
Gebruikersavatar
Glowy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 aug 2009 10:55

Re: 2 nieuwe kittens

Bericht door Glowy »

Wat gezellig dat je 2 kittens hebt.
Wij hebben er 1....maar het is even een heel gedoe die opvoeding.
Ik moet zeggen dat ze niets aan de meubelen kapot maakt..maar des te leuker vind ze onze gordijnen :edoh:
Maar lang leve de plantenspuit :edance:
Taz
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 aug 2009 20:38

Re: 2 nieuwe kittens

Bericht door Taz »

Het is geweldig die kleine wezentjes! Gefeliciteerd met de 2 kittens!
Ik heb 3 kittens (nu 3 weken) en meteen vanaf de start waren er twee van hen op schoot en kopjes geven. Het ene mannetje wilde ook niet echt geaaid worden (hij dook met zijn ruggetje in een holling naar beneden) en nu sinds een paar dagen ligt hij heerlijk spinnend bij mijn dochter op schoot, dus het komt vast nog wel! Als ze zich helemaal thuis voelen! :grin:
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 583
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: 2 nieuwe kittens

Bericht door Roos en Minousch »

Ik heb sinds eergisteren een nieuw kitten in huis van 13 weken, en aan de bank komt ze niet hoor, ze is prima opgevoed door mams, en komt lekker aan de krabpaal geen probleem.
Tuurlijk blijft het een kitten, maar ze heeft al zoveel opvoeding van mams gehad, dat je toch zelf wat minder hoeft te doen.

Ze is trouwens ubercute.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Plaats reactie