Na twee weken van angst, onzekerheid en slapeloze nachten is mijn poes Muis vanmorgen weer thuis aangekomen, geheel op eigen houtje. Ik deed de gordijnen van mijn slaapkamer open, en daar zat ze. Met grote ogen werd ik aangekeken, en toen ik eenmaal uit enthousiasme mijn raam er bijna uit trok, sprong ze naar binnen en we hebben eens even goed geknuffeld met veel geknor en blije mauwtjes.

Toen haar tweelingzus haar weer zag rende ze naar haar toe, ze gaven elkaar wat kopjes en alles is weer gewoon alsof er niks gebeurd is.
Dit is mijn eerste post op dit forum, en ik wou even iedereen die zijn/haar kat of poes kwijt is, een hart onder de riem steken.
Ik heb folders rond gebracht met "Vermist", ik heb alle verenigingen gebeld en bijna elke nacht tevergeefs rond gelopen in de buurt en gezocht. Ze is gesteriliseerd dus ook dat kan niet de reden voor haar vertrek geweest zijn. En nu twee weken later komt ze uit zichzelf weer terug.

Kortom: GEEF DE MOED NIET OP! Hoe lang je kat of poes ook weg is, ze kan zo weer voor je neus staan!!!