Gedragsverandingen bij poes na 4 nestjes
Re: Gedragsverandingen bij poes na 4 nestjes
Misschien zijn we weer te kritisch geweest met ons commentaar..... 

ik hoop maar dat een busje trollspray hier helpt
Denk je echt dat dit een troll is??
Ik ook lievelijn, ik had al ernstige twijfels toen ik dit bericht las.lievelijn schreef:ik hoop maar dat een busje trollspray hier helpt
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Holymoly,4 nestjes in 3 jaar,niet echt jofel voor moederpoes hè?
Is je poes inmiddels al gesteriliseerd?
Is je poes inmiddels al gesteriliseerd?
Denise, het is waarschijnlijk een 'trol' geweest (iemand die onzin vertelt om zo een hoop comotie te veroorzaken op forums)
laten we hopen dat het een trol is geweest, want het is inderdaad niet bevordelijk voor de gezondheid van de moederpoes, zo veel nestjes in zo'n korte tijd.
laten we hopen dat het een trol is geweest, want het is inderdaad niet bevordelijk voor de gezondheid van de moederpoes, zo veel nestjes in zo'n korte tijd.
Nijn eerste gedachte was "troll". En inderdaad, dat was 't:
Zielig hoor, die gasten....

Sjemig zeg ik moet er zelf niet aan denken om alsmaar zwanger te zijn of als een lopende melkmachine rond te lopen....
Vind je het gek dat je poes "een beetje kribbig" is?
Mag het na zo'n slepende periode?
Steriliseren die hap, er lopen al te veel poezen rond op deze aarde, asiels zitten vol
Vind je het gek dat je poes "een beetje kribbig" is?

Steriliseren die hap, er lopen al te veel poezen rond op deze aarde, asiels zitten vol

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
elvedinenleonie schreef:Denise, het is waarschijnlijk een 'trol' geweest (iemand die onzin vertelt om zo een hoop comotie te veroorzaken op forums)