Maar dat hebben ze niet, dus......

Ik heb maar even met je meegedaan en ook van mij staan er nu foto'sdaantje schreef:Umimeis, dit topic gaat over iemand die problemen krijgt met de buren, niet over jouw buurt waar het wel mogelijk is om je katjes vrij te laten. Je hebt je standpunt over het buiten laten van je katjes echt wel vaak genoeg duidelijk gemaakt..... Laten we proberen een oplossing te zoeken voor het probleem waar dit topic daadwerkelijk over gaat
.
Ik heb overigens net een zooi foto´s in het `kattenren topic` geplempt. Hopelijk heeft iemand er iets aan: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 9&start=90
Blijkbaar niet, want je komt er toch steeds weer op terugUmimeis schreef:@ daantje en de rest: Zijn jullie nou klaar met het kritiek geven op mij......ik was er al over uitgepraat hoor!
Dat is jammer, want je doet er absoluut niemand een voordeel mee, zeker jezelf nietUmimeis schreef: Dat was ik wel, maar ja jullie blijven er maar op reageren, dus moest ik er ook weer iets over zeggen.![]()
Als één ieder goed zou lezen, staat er ook in mijn bericht dat ik de buurman begrijpHet stond er wel degelijk een beetje bot vanaf jouw kant , maar ik begreep er wel uit dat het niet zo bedoeld is
En als dit niet mogelijk is, naar andere oplossingen zoeken.Als je buren echt last hebben van je kat en daarover klagen, dan zit er volgens mij niets anders op om je tuin af te zetten.
verder heb je geloof ik ook nog spul dat je kat weghoudt van de tuin, misschien kun je dat voor hem kopen als vredespijp![]()
En ook dit staat in mijn berichtDreaatjuh,
Ik zou nog eens rustig met je buurman om de tafel gaan, en kijken wat de mogelijkheden zijn met je tuin.
Zeg umimeis, zou jij je voortaan niet meer willen vergelijken met mij op dit forum?Umimeis schreef:Moet jij je weer ergens mee bemoeien, Sandy???Hou je commentaar op mij voor je, aub.
Laat me gewoon, het is mijn mening hoe ik erover denk en ik bepaal zelf wel hoe ik met mijn katten omga, wat ze wel of niet mogen. Tjonge jonge.........
Ik zeg al niks meer hoe ik over bepaalde dingen denk en wat ik doe, ik doe het toch nooit goed.volgens sommige mensen hier op dit forum.
Ook al zou iemand klagen, ik laat m'n katten buiten.
Trouwens Flea raakt erg gefrustreerd als hij niet naar buiten mag.
Dat is elke keer met oud en nieuw een drama als hij van mij binnen moet blijven.