Poe, ik word nu toch echt wel even nerveus! Die vriendin is vandaag voor 2 weken vertrokken met vakantie, en als ze terug komt gaan we naar de kittens kijken. De week erna kunnen we het kitten halen, het is dan pas 9 weken. Stomme vent...
Ik vraag me gewoon af of het wel goed gaat komen. Qua voer enzo, ook. Allerlei praktische dingetjes - hoe houden we het kittenvoer apart van het voer van George en Morisson, wat als het kitten volwassenbrokjes eet, wat voor voer moeten we halen, áls we al speciaal voer nodig hebben... WAAAH!

Maar dat zal zich uiteindelijk vanzelf wel wijzen denk ik.
Ook qua DA-dingen. Wanneer laten we het kitten inenten, wanneer castreren etc... Ook omdat Morisson niesziekte heeft gehad, ik ben toch bang dat het kitten het krijgt ofzo, ook al is Morisson nu beter.
Maar aan de andere kant heb ik er ook heel veel zin in. Morisson is de laatste tijd heel speels en wil met George stoeien. Maar George speelt liever met speeltjes en loopt weg van Morisson, of geeft hem een mep. Ik denk dat Morisson het leuk zal vinden om met een ander katje te kunnen spelen. Pfff, ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan allemaal. Zeker ook de introductie.
Denken jullie dat twee volwassen katers een kitten pijn zullen doen? George is erg makkelijk en sociaal, Morisson heeft twee kanten: een hele lieve, zachtaardige, maar ook een pittige, dominante kant.
Zo spannend allemaal!!!