(en nee,ik heb geen aandelen easypill

1) Koop EasyPill bij dierenarts (ong 1,60 per stuk, ik doe er 4 dagen mee bij kat van ong 3kg)
2) Vermaal pil tot poeder in vijzel (of deel van pil - ik moet 1/4 geven)
3) Maak kleine bolletjes van EasyPill vermengd met vermalen pil - bolletjes maken die net zo groot zijn als de brokjes
4) Meng brokjes met eigen gemaakte EasyPill balletjes en geef vooral niet te veel brokjes
Mijn geschiedenis:
Mijn kat geeft al een jaar regelmatig over. Van alles onderzocht en geprobeerd. Binnen houden, ander voedsel, ontlastingsonderzoek. Uiteindelijk wees een endoscopie dat het waarschijnlijk een maagontsteking is. Nu moet ze elke dag 1/4 van een mini tablet krijgen en dat werd een gevecht tussen ons van de 1e dag. Ze houdt absoluut niet van nat voer, wat ik haar ook voorschotel en eet dan gerust een dag niet wat ook niet goed is. Dus het moest met brokjes..
Met de EasyPill lukte het mij wel. We zijn nu halverwege de kuur. Het overgeven is nog niet over maarrrr ze eet de balletjes nu wel op en krijgt dus haar medicijnen wel binnen. Weliswaar wat versprokkeld over de dag maar per dag zijn alle balletjes op!
Wilde dit delen hier want wie weet zijn er meer onder ons die moeite hebben met het geven van pillen...
Succes als dit jou ook helpt!
En ik hoop dat mijn kat beter wordt want dit is voor ons allebei niet fijn.
Groetjes, Madeleine