100% zekerheid over wat er op je pad komt heb je nooit...
ik bedoel een klein jaar geleden gaf ik mijn droom om voor een jaar naar afrika te gaan na mijn studie op omdat ik samenwoonde, met vriendje en namen we een kleine poezel in huis. Nu wonen poes en ik weer bij mijn ouders, heb ik partime werk en ben (eindelijk) aan het afstuderen. Kortom mijn wereld is 100% anders dan een jaar geleden. De enige twee dingen die constant zijn gebleven zijn Vlinder-poesje en ik. En dat ik zeker weet dat ik voor kan zorgen!
Dus denk er goed over na, die twijfel van kan-ik-het hoort erbij en heeft elke jonge poezen-mama. verstandiger is het om na te denken of je een kat alles kan bieden wat hij nodig heeft. Heb je er de financiele middelen voor (een kat eet immers, gebruikt zijn bak en heeft medische zorg nodig) en de tijd om het katje de aandacht te geven die het nodig heeft? ken je mensen die eventueel op kunnen passen? als je al dat soort vragen naar je eigen goed dunken kan beantwoorden heb je je besluit genomen
Ik probeer hier kortgezegd mee aan te geven... je moet bedenken of jullie die verantwoordelijkheid aan kunnen, dan komt alles goed

succes!!