Maandenlang nachtelijk gemauw
Re: Maandenlang nachtelijk gemauw
Oke. Ik zag wel dat je meerder katten heb,maar dacht dat je er maar 1 wou laten helpen en de rest niet.
Flea 3 jaar 15-07-2008
Sam 2 jaar 07-04-2009
Ik kan soms echt een kat zijn......
Sam 2 jaar 07-04-2009
Ik kan soms echt een kat zijn......
- Kattenbella
- Tijger
Die prijs is dus echt netjes 

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"

Groetties!
Als je in het budget-beheer zit zou je ook kunnen vragen of zij je het voor willen schieten, dit is een uitzonderingssituatie en geen standaardprocedure, waarna jouw weekbudget met laten we zeggen € 5,= omlaag gaat. Dan heb je het hele bedrag na 30 weken terugbetaald. Wanneer je de katten namelijk één voor één laat behandelen ben je denk ik duurder uit Dit zou je kunnen overleggen met jouw tussenpersoon

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
heey muizenis,
sproeien doen geen van de heren gelukkig behalve in de kattenbak af en toe.
ik heb een voorschot aangevraagd bij mn beheer maar omdat ze net terug is van een maand vakantie duurt het even voordat ik antwoord heb. ik hoop dat ze akkoord gaat dan is alles achter de rug tenminste als alles goed verloopt.
gr nathalie
sproeien doen geen van de heren gelukkig behalve in de kattenbak af en toe.
ik heb een voorschot aangevraagd bij mn beheer maar omdat ze net terug is van een maand vakantie duurt het even voordat ik antwoord heb. ik hoop dat ze akkoord gaat dan is alles achter de rug tenminste als alles goed verloopt.
gr nathalie
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
Hoi Nathalie,ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk word geregeld, kan je eindelijk weer eens lekker slapen (eh hopelijk)
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
- TuttiFrutti
- Lynx
Ik hoop ook dat het gaat lukken!
Laat je ons nog wel even weten?
Laat je ons nog wel even weten?
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."
Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
heey allemaal.
Tuurlijk laat ik het nog weten! Ik hoop ook dat mn beheer snel antwoord want ik sta er echt om te springen (niet op me bed kan die niet tegen
)
groetjes nathalie
Tuurlijk laat ik het nog weten! Ik hoop ook dat mn beheer snel antwoord want ik sta er echt om te springen (niet op me bed kan die niet tegen

groetjes nathalie
Hallo allemaal!
Ik lees dit topic en weet precies hoe t is om nachtenlang wakker gehouden te worden!
Alleen: Ik heb 2 dames, Terra en Luna. Beide 1,5jaar en gesteriliseerd...
Een half uur voor mn vriend t bed uit moet beginnen ze... Miauwen en aan de deur krabben en zich ertegenaan werpen
En ze stoppen niet voordat mn vriend opgestaan en beneden is. Soms dender ik de trap af en jaag ze met een boos hoofd weg, bijvoorbeeld zondags, als we willen uitslapen en niet om half6 op hoeven
Mn vriend zegt dat hij ze geen aandacht geeft als ie op is en ze ook geen eten geeft.
Waarom zouden ze het doen dan? Aandacht?
Ze mogen van ons niet naar boven, maar ze krabben bij het miauwen de hele gangdeur kapot!
Zou het komen omdat ze huispoezen zijn? Zouden ze meer ruimte nodig hebben? Zou naar buiten laten een optie zijn? Ik wil ze eigenlijk niet naar buiten doen, maar ben bijna ten einde raad!
Gaat het echt alleen om aandacht in dit geval?
Hulp zeeeeer gewenst!
Siri.
Ik lees dit topic en weet precies hoe t is om nachtenlang wakker gehouden te worden!
Alleen: Ik heb 2 dames, Terra en Luna. Beide 1,5jaar en gesteriliseerd...
Een half uur voor mn vriend t bed uit moet beginnen ze... Miauwen en aan de deur krabben en zich ertegenaan werpen

Mn vriend zegt dat hij ze geen aandacht geeft als ie op is en ze ook geen eten geeft.
Waarom zouden ze het doen dan? Aandacht?
Ze mogen van ons niet naar boven, maar ze krabben bij het miauwen de hele gangdeur kapot!
Zou het komen omdat ze huispoezen zijn? Zouden ze meer ruimte nodig hebben? Zou naar buiten laten een optie zijn? Ik wil ze eigenlijk niet naar buiten doen, maar ben bijna ten einde raad!
Gaat het echt alleen om aandacht in dit geval?
Hulp zeeeeer gewenst!
Siri.
Hier heb ik 1 blater....
....het enige wat help is zo nu en dan een plens water over hem heen kiepen...bij hem maakt het niet uit of hij binnen of buiten is. Het enige nadeel vind ik dat als hij buiten is nog meer, mij en de godganse buurt wakker maakt en houdt.
Die plens water geregeld is de enige manier om hem in toom te houden.

Die plens water geregeld is de enige manier om hem in toom te houden.