ik ben echt radeloos hoopelijk kunnen jullie helpen.
ik heb hier 4 katten allen katers waarvan 1 is gecastreerd.
Toby is de oudste van 3 en is niet gecastreerd.
Hij houd ons al maanden wakker met nachtelijk gemauw, hij mauwt zelfs zo hard dat de buren het kunnen horen!
af en toe lijkt het wel of hij een serenade houd

alleen 1 nadeel in onze oren klinkt het niet zo mooi.
ik heb alles al geprobeerd deuren dicht, deuren open, zelfs een plantenspuit helpt niet.
het enige wat een beetje helpt is als je boos zn naam roept dan houd hij even op en na een 20 min begint hij weer.

ook negeren heb ik geprobeerd maar dat werkt ook niet hij gaat gemakkelijk de hele nacht door en het begint ongeveer 10 minuten nadat wij naar bed gaan tot de volgende ochtend de laatste uit bed komt en dan begint meneer gelijk met mauwen omdat hij zn ontbijt wil natuurlijk.
ivm de jongste kat heb ik altijd de slaapkamer deur open staan want die wil perse bij ons op bed liggen en de andere 2 heb ik ook geen last van behalve dat ze af en toe achter mekaar aan rennen in de gang en het net een soort wedstrijdje lijkt hahaha.
Ik ben echt radeloos afgelopen nacht was ik haast in staat om toby een gooi te geven mja dat is ook niet zo gek als je dit al maanden aanhoort en maar halve nachten slaapt door je kat.
hopelijk kunnen jullie helpen.
Groetjes Nathalie