Dit is niet helemaal de juiste categorie waarin ik plaats, maar ergens anders past het ook niet...
Ik heb de volgende vraag aan jullie.
Mijn katten (kittens nog) zitten graag op de computer, op de computerkast om precies te zijn.
Vooral als deze aanstaat, zal wel lekker warm zijn, of lekkere trillingen geven ofzo??? Ik heb besloten dat ik dit goed vind. Vind het wel gezellig. Af en toe kijk ik dan even naar beneden en dan zitten er 1 of 2 poepies me aan te kijken of lekker te tukken.
Maar zojuist, lag er 1 al en tijdje op, en die sprong plotseling geschrokken van de computer af, staart tussen de benen. Wel heel rustig, kon haar meteen oppakken, en ze ging meteen op mijn schoot liggen...leek rustig iniedergeval (maar toen ik haar even optilde zat haar staart nog tussen de benen) Ik heb net even zitten zoeken wat dit betekend en het zou onderdanigheid betekenen??? Ik heb dit nog nooit gezien...(dus meestal zijn ze niet zo onderdanig da's duidelijk

Maarre vroeg me dus af of ze en stroomschok heeft gehad ofzo????? Is het wel veilig om mijn katten op de computer te laten liggen??? Hoe doen jullie dat? En heeft iemand nog meer dit soort ervaringen?