hey hallo,ik stel me ff voor ik ben metalchik.
ik heb vorig jaar 2 katers laten casteren maar 1 kater blijft maar mauwen en de drang om naar buiten te gaan is nog steeds hetzelfde als voor de casteratie,ik moet alles dicht houden en afbarakeren snap er niks van want de andere kater heeft dat totaal niet
Katers
-
- Kitten
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
Re: katers
Welkom op dit leuke forum, tsja sommige katten willen ondanks castratie nu eenmaal naar buiten. Dat is moeilijk om te voorkomen dan. Heb je een veilige tuin waar hij in kan, of je kan een ren maken. Vaak zie je dat als katten naar buiten willen, ze erg gefrustreerd raken als ze binnen moeten blijven en gaan ze heel ander gedrag vertonen zoals spoeien, dingen kapot maken etc, dus misschien het overwegen waard om hier wat mee te doen...succes.
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Re: Katers
Ik heb hier ook een ex-kater die niet binnen te houden is. Dit is ook niet veranderd door de castratie.
Dit zit ( denk ik) gewoon in het karakter. Xeon komt wel gwoon regelmatig binnen, maar zodra hij de stuipen krijgt probeert hij op allerlei manier buiten te komen.
Dit zit ( denk ik) gewoon in het karakter. Xeon komt wel gwoon regelmatig binnen, maar zodra hij de stuipen krijgt probeert hij op allerlei manier buiten te komen.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !