Ik heb een paar dagen geleden een kitten geadopteerd van een pleegouder. Het is een katinneke en eind deze maand mag ze bij ons komen. We zijn op zich eigenlijk wel veel thuis (mijn man werkt veel ochtend, ik avond) dus we kunnen haar veel aandacht geven.... dachten we, ik begin nu zo te beseffen dat we buiten ons werk eigenlijk nog wel een vrij sociaal leven hebben. Drie keer in week sporten, keer weggaan naar vrienden, naar familie,.... en dan zijn we natuurlijk samen weg. Natuurlijk zou ik wanneer 'Joy' (zo gaat ze heten) er is liever gewoon heel de tijd thuis zitten en mijn sociaal leven opgeven :p maar dat gaat niet volledig he

We zijn dus aan het denken om een tweede kitten te nemen. Probleem is nu... broertjes en zussen van haar zijn allemaal besproken. Kan ik dan zomaar een kitten van een ander nestje nemen? Moeten die dan even oud zijn en op de zelfde dag naar ons toe komen?
En een totaal andere vraag (aangezien we op appartement wonen, en ge kent de vaak algemene regel: geen huisdieren --> terwijl iedereen er wel 1 heeft) gaan ze veel miauwen als ze bij elkaar zitten? Mijn man heeft namelijk schrik dat het de eerste avond(en) een concert van jewelste gaat zijn

Laten jullie iets weten wat je denkt? Jullie zouden me echt helpen!
greetz!