Vind het ook wel leuk om over te discuseren.
Vrijdag kan ik mijn poesje ophalen wat dan 6 weken is.
Erg jong ben ik hier zo net dus achter gekomen, maar het zij zo.
Zijn hier een hoop katten in de buurt waar mee die dan socialize en ook heb ik om de week hier een hond(boxer).
Is een kruizing tussen een heilige birmaan en een onbekent mannetje.
Vind een super mooi poesje en heb ook al van alles aangeschaft.
Is grijzig met lichte tijgerprint en blauwe ogen met wat groens er in.
Kleuren kunnen nog veranderen tot die is uitgegroeid heb ik begrepen?
Kunnen jullie mij vertellen of die nog opeens een masker kan krijgen als die al grijzig is en omdat een kruizing is en geen volbloed?
Heb al heel wat spullen gekocht zoals eten en drinkbakje, transportkooi, kattebak, speeltjes, borstel, voer en ook een krabpaal in de bestelling.
Las hier heel veel over Royal Canin wat voer betreft en ik heb Prins VitalCare kitten en vroeg me af wat nu het verschil is in mate van kwaliteit.
RC lees ik hier overal, maar wat is de toegevoegde waarde tegenover het merk Prins?
Dit zit me echt dwars omdat ik eigenlijk alleen het beste voor me kat wil en die Prins gekocht heb op aanrade van die man die zei dat niets uitmaakte.
Dus wie kan me hier duidelijkheid over verschaffen?
Verder begreep ik ook dat als je een katje aanschaft deze 6 weken moet wennen aan zijn terratorium.
Betekent dit dat ik me poes niet op de gang kan laten lopen bij de andere poezen of dat ik er niet mee naar buiten kan in een tuigje in deze 6 weken?
Zullen gerust nog een hoop meer vragen komen maar dit was het even.

Kan ik hier trouwens foto's neerzetten?
Heb het 1 en ander gelezen maar alle tips zijn welkom!!!!!!!!!!