nu gebruik ik al jaren alleen mijn pil uit t pakket oh ja en 1x per jaar naar de tandarts.. en ja dat valt allemaal in mijn eigen risico

Ik heb geen kans gehad om van te voren goed te kunnen sparen......lievelijn schreef:ik heb ook lang gespaard hoor voordat ik die 300 euro bij elkaar had daarvoor! ( + de aanschafkosten natuurlijk geloof dat ik in het totaal zo'n 750 euro gespaard had.. voor de kat, de spullen, enting en sterilisatie) en of je nou een tientje premie betaalt of spaart daar zie ik geen verschil in![]()
ik vond dat ik zelf een goede basis moest hebben voordat ik een beestje in huis haalde.. maar dat wil niet zeggen dat ik tegen het feit verzekering benvind het een prima concept.. alleen niet voor mij
Bij De Nationale Huisdierenverzekering ben je meteen vanaf de eerste dag verzekerd.Siris schreef:Toch raar, net alsof ik er blij mee ben dat Iris ziek is geworden en overleden is, vraag ik me toch af waar ik dan voor betaal, wat ik al zeg tuurlijk 1 maandje betaalt, maar voor hetzelfde geld, was Iris niet overleden en de rest van haar leven niets gemankeerd, dan betaal dus voor niets, ik weet niet of al de dierenverzekeringen de 1e maand niets uit betalen, maar ik vind het een beetje krom, maar net wat je zegt voor de rest mankeert er niets aan Proteq. (behalve dan geslachtsdiscriminatie)
Umimeis@ bij de nationale huisdierenverzekering is er ook een wacht termijn voor 30 dagen, net zoals bij Proteq wel castratie/sterilistatie wel wordt vergoed (vreemd?) maar ziekte e.d. dus niet. Net zoals bij andere verzekeringen.