Ik vraag me al een paar weken af of je je kat regelmatiger moet ontwormen als je deze dagelijks wat rauw vlees geeft?

Mijn katten krijgen 2/3 brokjes ('s ochtends en overdag) en 1/3 rauw vlees ('s avonds) en een keer in de week 's avonds koolvis ipv rauw vlees. Hier heb ik voor gekozen omdat ik het eigenlijk vrij slecht vind dat er in zowel blik- als brokvoer maar een heel laag vleespercentage zit (4 tot 6%) terwijl het verteringsstesel van een kat toch echt erop is afgesteld om vlees te verteren. Iams heeft al een hoger vleespercentage (ongeveer 26%) maar alsnog vind ik het eigenlijk vrij onnatuurlijk om je kat niet te voeren wat het eigenlijk nodig heeft: vlees (en daarnaast vind ik Iams ook veel te duur). Yarrah is een biologisch kattenvoermerk met bijna 50% vlees, maar ook dit vind ik veel te duur als je er dagelijks twee katten mee moet voeren (als arme student!).
Dus koop ik sinds een paar maanden bij de supermarkt rauwvlees voor katten ("smuldier compleet") wat alle vitaminen en mineralen bevat zodat er geen tekort van iets wordt opgelopen (voordat ik daarover wordt aangevallen :P).
Laatst vroeg ik in de dierenwinkel hoe dat zit met rauw vlees en ontwormen, maar daar werd me eigenlijk een niet erg duidelijk antwoord gegeven. Daar begon het gesprek meer te gaan over vitaminetekorten, waar dus geen sprake van is omdat ik daarnaast brokjes voer (waar alles dan al in zit) en omdat ik een type rauw vlees koop wat als compleet en volwaardig diervoeder geldt.
Dus bij deze echt de vraag: moet je vaker en zo ja, hoe vaak, ontwormen bij het geven van rauw voer?
Groetjes!!