Hoi hoi
Ja dat natvoer ik ga er nog even over nadenken, opzich was het niet veel (zo'n heel klein blikje en dan allebei de helft..maar misschien wel toch iets te veel voor zo'n kleintje? Zolang zegnoeg drinken hoeft het niet, toch?
Dat miauwen...ja ik weet het niet. We hadden thuis vroeger ook altijd katten en die miauwde duidelijk als ze iets duidelijks wilde. Zoals bijv. Flea, dat snap ik! En Diesel snap ik ook, mauwt ook af en toe, maar dat is duidelijk met een reden. Zoals bijv. net dan wil hij op schoot, zit hij schoot dan is het miauwen afgelopen (uhm blijven zitten is er niet bij trouwens hoor haha). Maar de vraag was dus duidelijk
Bij muis is de vraag niet duidelijk en daarbij kijkt ze met van die grote ogen.....heel misschien weet ik wat het is...maar dat moet ik even uittesten. Ze hebben namelijk mijn favoriete plekje op de bank ingepikt. En aangezien zij er langer zijn dat ik per dag in dit huis...zitten zij daar vaker dan ik. En nu vermoed ik dat Muis heel misschien vind dat het haar plekje is. Dus op het moment dat ik er weer eens plaatneem...dan ze dan eigenlijk wil zeggen: 'rot eens even op van mijn plek'

Is niet echt de bedoeling he! Ik ga eens even kijken of ze het ook doet als ik op een andere plek zit. (maar misschien vind ze wel dat de hele bank van haar is

) Of zou dat allemaal te vroeg zijn, dat ze dit soort dingen al zo vind?
Ze waren vandaag voor het eerst echt een hele lange dag alleen thuis. (hiervoor was het steeds een paar uur, als ik er niet was dan wel een vriendin om ze wat aandacht te geven) Jammer genoeg was er nu ook voor het eerst wat zichtbaars 'gesloopt'. Mijn dvd speler lag op de grond, en nog iets onbelangrijks wat op de vensterbank stond. Een zakje met dropjes die op een 'verboden tafeltje' lagen en mijn fototoestel, van dezelfde tafel af gegooid. Ja duh, moet ik ook maar beter opruimen he! (of thuis zijn

)
Ik heb na mijn werk even snel een boek gehaald van Vicky Halls, best interessant.
Umimeis, wat grappig dat Sam nog niet kan miauwen. Die van mij zijn nu 11 weken en dat kunnen ze dus wel. Maar misschien ben ik vergeten hoe een echt miauw klinkt haha. En snap ik later dat het ook piepen was.