Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door assepoez »

dierenbescherming is gebelt. Heb inmiddels een vast contact persoon.
ik heb hem een verklaring gestuurd van de DA. en hij vond dit dusdanig ernstig dat ze dit verder willen uit gaan zoeken. Of er stappen ondernomen kunnnen worden wordt nog uit gezocht. maar ik laat het er niet bij zitten.

Ik moet morgen weer met Assepoez naar de DA voor controle en een check. en dat moet ik ook door sturen naar de dierenbescherming. Ik hoop enorm dat er wat kan gebeuren tegen deze mevrouw die overigens geen enkel contact meer met mij wil. ze reageert nergens meer op! helaas.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door lievelijn »

ik zou eens kijken of je aangifte kan doen tegen deze mevr. op basis van dierenmishandeling, maar denk eigenlijk dat de dierenbeschrming ook deze verklaringen van de da wil. het is vreselijk dat mensen zo met dieren omgaan!
ik <3 Vlinder
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door assepoez »

dat stelde ik ook voor bij de dierenbescherming maar ik sta totaal niet sterk want ik heb geen bewijs dat ik assepoez bij haar vandaan heb! laat dit een goede leer wezen, ook voor andere. zorg altijd dat er wat op papier staat.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door lievelijn »

heb je geen mails etc van haar??
ik <3 Vlinder
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door assepoez »

Alleen smsjes.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door lievelijn »

staat daar helemaal niks in wat betreft overdracht, de prijs of iets dergelijks?
ik zou ze in ieder geval goed bewaren en zo mogelijk een kopie maken en bij de politie afgeven...
misschien kun je een advertentie op MP zetten ofzo om lotgenoten te zoeken dan sta je ook sterker
ik <3 Vlinder
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door assepoez »

ik heb één smsje waar in staat dat ik niet hoef te betalen voor assepoez, en waar in staat dat ze 7 weken was. ( in werkelijkheid dus 5! )

Over MP ben ik nog in dubio. maar heb al wel een stukje klaar liggen wat ik kan plaatsen.

Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door lievelijn »

ik zou als je een bericht op marktplaats zet daar niks in zettejn over hoe het gegaan is etc. anders wordt jij dadelijk beticht van smaad ofzo.. zo een bericht plaatsen waarin je puur zet dat je op zoek bent naar mensen die ook een kitten bij mevrouw X uit plaats Y gehaald hebben. Mensen die dat hebben en ook problemen hebben met hun kitten zullen dan ws wel contact met je opnemen ;-)
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door Maartje »

jeetje wat een mensen nouja wat je mensen noemt, hoe kun je zo met zo'n hulpeloos wezentje omgaan. Ik ben blij dat je stappen ondernomen hebt en denk dat je redelijk ver komt hoor laat inderdaad dat smsje lezen waarin staat dat het kittentje 7 weken is (ipv 5) en alle bewijzen verzamelen inderdaad.

Heel veel succes ermee en ik hoop dat er vanuit de DB ook daaadwerkelijke actie wordt ondernomen naar die vrouw toe.

GRoetjes Maartje
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
Siris
Panter
Panter
Berichten: 405
Lid geworden op: 13 mei 2009 17:45
Locatie: Beverwijk

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door Siris »

Hoi Asseepoez,

Wat een lief kleintje (lijkt een beetje op mijn Iris). Heel veel sterkte ik hoop dat ze er snel weer boven opkomt. En erg goed van je dat je werk van maakt. Ik weet hoe je voelt, al die zorgen om je kleine katje. Bij mij is het helaas niet goed afgelopen, maar dat wil niet zeggen dat die van jou het niet red, laat je niet afschepen en ga op je gevoel af. 't komt vast goed, blijven hopen.

Blijf je ons op de hoogte houden. Hoe is het nu met Assepoez?

Groetjes, Siris

PS Je hebt hier nu niet zoveel meer aan, maar toch wil ik het even kwijt. Een goede fokker hanteert altijd een contract. Zodat je weet waar je aan toe bent en ook de fokker
Groetjes Daniëlle
Noa (17-5-13), Riley (25-1-16)& Marley (4-3-16)
(Fotoalbum)
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door assepoez »

Met Assepoez gaat het met pieken en dalen. ééne keer goed, andere keer minder goed. vandaag is ze 10 week oud en had stiekem niet verwacht dat ze dat niet zou redden.

nou ik begin de moed een beetje te verliezen dat ik nog wat ga bereiken bij de "fokker"
De dierenbescherming kan ook niks doen. :enaughty: :enaughty: . Ze konden hooguit een kijkje nemen als deze mevrouw een tbs verleden had of psychisch niet in orde was!!!!

Ik hoop dat ik met mijn verhaal vele mensen er op attent heb kunnen maken . en deze mevrouw krijgt iedere week nog een smsje van mij hoe het met Assepoez gaat. en heb haar het * nu al dikke* dossier van de DA toe gestuurd.

Maar ik ga er niet veel energie meer insteken. het beste is dat ik al mijn aandacht om mijn aller liefste assepoez besteedt
Gebruikersavatar
Siris
Panter
Panter
Berichten: 405
Lid geworden op: 13 mei 2009 17:45
Locatie: Beverwijk

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door Siris »

groot gelijk heb je. Goed van je dat je geprobeert hebt :eclap:

Nou maar :epray: dat het allemaal goed komt.

Groetjes, Siris
Groetjes Daniëlle
Noa (17-5-13), Riley (25-1-16)& Marley (4-3-16)
(Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door Kattenbella »

Blijft wel frustrerend dat je niets kan doen he :???:
Die SMS jes zijn toch ook met haar nummer of is dat niet meer te traceren?
Verder geef ik je gelijk dat je lekker verder gaat met je meisje. Ik hoop dat het goed gaat met haar!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * UPDATE PAG.2 *

Bericht door assepoez »

Hoe is het nu met Assepoez?

GOED!!!! HEEL GOED!!!

Ik kom net van de DA want ze mocht haar eerste enting, hier hebben we bewust even mee gewacht tot ze weer sterk zou zijn! en dat is ze nu!

Die DA was uitermate tevrede overhaar, geen vlooijen , geen mijt, geen bloedarmoede, goed op gewicht, gehemelte was weer geheeld, Kortom : ASSEPOEZ IS EINDELIJK GEZOND!!!!!!!

van de 7 keer dat ik in 6 weken met haar naar de DA ben geweest kwam ik iedere keer weer met tranen in mijn ogen, Dit was net ook het geval maar dan vanwege de blijdschap!

Als kadootje voor as heb ik net een hele mooi krabpaal gekocht voor haar. deze kan ik morgen ophalen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Katrin
Poema
Poema
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 mar 2009 20:04

Re: Een gewaarschuwd mens telt voor twee * advies gevraagd*

Bericht door Katrin »

Wat ontzettend fijn voor je dat Assepoez gezond is verklaard, je hebt toch heel wat te stellen gehad met haar.
Hoop dat er nu een goede zorgeloze periode aanbreekt waar je volop van haar kunt genieten.
Mooie krabpaal!!!
Plaats reactie