Van de zomer een kat

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
neeron
Kitten

Re: Van de zomer een kat!!

Bericht door neeron »

Ja dat ben ik helemaal met je eens, daarom betwijfel ik of ze haar aan ons wil geven. We zullen het zien, anders op weg naar het asiel en mocht daar een kat zitten die graag alleen is doen we dat en anders toch misschien wel twee? Ik weet niet of dat qua geld heel veel uitmaakt want het is niet zeker of mijn vriend zijn contract verlengd wordt per augustus, dus als hij dan niet meteen iets vindt ben ik "degene die het brood op tafel brengt" dus ff kijken hoe alles af gaat lopen.

Misschien als we haar toch krijgen dat we er sowieso wel een bij doen, ze is nog jong dus dat zou moeten lukken toch?
Biny
Lynx
Lynx

Bericht door Biny »

Dat denk ik sowieso wel, en ik ben laatst ook om gegaan om er toch ook twee te nemen, heb ze nog niet, maar komt binnenkort, hihi!
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Umimeis
Tijger
Tijger

Bericht door Umimeis »

@Neeron
Ik heb ook een laag inkomen en ik heb sinds kort ook een 2e kitten erbij genomen (had al een kat van nu 11 maanden)
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
neeron
Kitten

Bericht door neeron »

Nou, ik heb nog niks gehoord van de dochter van mijn collega dus denk dat dat niet doorgaat.
Ik heb met veel moeite volgende week vrij gekregen dus zaterdag gaan we naar het asiel om een nieuw huisgenootje op te halen :edance:
Zaterdag en zondag is er dan de hele dag iemand thuis en dan ga ik vanaf maandag oefenen met alleen zijn, ff boodschapje doen om de hoek, uitgebreid in bad gaan, dat soort dingen zodat hij of zij rustig (zo rustig als dat kan in een week) kan wennen.
Mijn vriend was zaterdag al bij het asiel langs geweest en is helemaal verliefd geworden op een kat van een jaar, maar die past helaas niet bij ons. Hij had hem bijna meegenomen :lol:
Bij het asiel hebben ze ook een winkel waar ze alles verkopen dus ik ga daar zo veel mogelijk halen, heb ik ook een beetje het gevoel dat ik het asiel een beetje steun :eboohoo:
nog maar 3 nachtjes slapen!!!
Plaats reactie