Slap tijdens slapen?
Slap tijdens slapen?
Hee.
Een van onze katten ligt vaak op mijn slaapkamer te slapen. Nu zag ik laatst opeens haar poten een soort van schokkende beweging maken en dus wou ik haar even wakker maken, maar dat lukte niet gelijk. Toen ik haar optilde was ze helemaal slap. Even daarna werd ze weer wakker en leek alles goed en ging ze weer verder slapen. Daarnet gebeurde ditzelfde weer. Is dit normaal? Dat ze in een hele diepe slaap zijn ofzo? Of is er iets anders aan de hand?
Groetjes,
Marieke.
Een van onze katten ligt vaak op mijn slaapkamer te slapen. Nu zag ik laatst opeens haar poten een soort van schokkende beweging maken en dus wou ik haar even wakker maken, maar dat lukte niet gelijk. Toen ik haar optilde was ze helemaal slap. Even daarna werd ze weer wakker en leek alles goed en ging ze weer verder slapen. Daarnet gebeurde ditzelfde weer. Is dit normaal? Dat ze in een hele diepe slaap zijn ofzo? Of is er iets anders aan de hand?
Groetjes,
Marieke.
Re: Slap tijdens slapen?
Dat is een beetje moeilijk te zeggen. Mijn kat schokt ook heel heftig als ze slaapt, maar ze is wel meteen wakker als ik haar aanraak...
Weet je zeker dat het gebeurt als je kat slaapt? Of komt het ook wel eens voor dat ze gewoon aan het rondlopen is en ineens omvalt en schokt?
Misschien weet iemand anders het?
Weet je zeker dat het gebeurt als je kat slaapt? Of komt het ook wel eens voor dat ze gewoon aan het rondlopen is en ineens omvalt en schokt?
Misschien weet iemand anders het?
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.
Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
because a cat's the only cat
who knows where it's at.
Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Volgens mij alleen als ze slaapt. Maar als ze wakker is, is ze meestal buiten dus dan zou ik het sowieso niet merken. Voor deze 2x heb ik ook nooit eerder opgemerkt..
Het lijkt me dat je kat aan het dromen was, vandaar die schokkende bewegingen.
Ik denk dat het heel normaal is, mijn katten bewegen allemaal wel eens in hun slaap.
En ze zal wel diep in slaap zijn geweest en daarom wat slap toen je haar wakker wou maken.
Ik denk dat het heel normaal is, mijn katten bewegen allemaal wel eens in hun slaap.
En ze zal wel diep in slaap zijn geweest en daarom wat slap toen je haar wakker wou maken.
ik denk het ook, maar als je je er echt zorgen om maakt zou ik even naar de da-praktijk bellen (niet meteen een afspraak maken) en vragen wat zij denken.
als benthe diep slaapt kan ik haar ook wel eens optillen in haar slaap.. ze wordt dan pas in mijn armen wakker.. het schokken ken ik ook.. dan is zo gewoon diep in slaap en ligt te dromen.. soms kreunt ze er ook bij..
maar inderdaad, als je het niet vertrouwd, kun je altijd je dierenarts even bellen..
misschien kun je er een filmpje van maken?
maar inderdaad, als je het niet vertrouwd, kun je altijd je dierenarts even bellen..
misschien kun je er een filmpje van maken?
Ik ben daar ook een keer of paar keer dat weet ik niet meer...van geschrokken toen ik een van de katten aaide, kon het koppie optillen en was helemaal slap.
Dat schokken is denk ik gewoon dromen, ik zie ze hier ook wel eens raar doen tijdens hun slaap.
Dat schokken is denk ik gewoon dromen, ik zie ze hier ook wel eens raar doen tijdens hun slaap.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Heb trouwens wel zoiets engs meegemaakt met 1 van de kittens vorig jaar, iedereen sliep in een doos,
maar de anderen gingen spelen, en Muffin sliep door wat ik al raar vond, toen sprong de moederpoes erbij waardoor ze anders altijd wakker van worden, dus niet.
Ik pakte hem op en hij was helemaal slap, het kopje bungelde.
Ik ben toen als een gek gaan wrijven en gaan rammelen met hem, voor mijn gevoel duurde het uren maar uiteindelijk kwam hij bij.
Wat was dat eng zeg, het is daarna nooit meer gebeurt(gelukkig)
maar de anderen gingen spelen, en Muffin sliep door wat ik al raar vond, toen sprong de moederpoes erbij waardoor ze anders altijd wakker van worden, dus niet.
Ik pakte hem op en hij was helemaal slap, het kopje bungelde.
Ik ben toen als een gek gaan wrijven en gaan rammelen met hem, voor mijn gevoel duurde het uren maar uiteindelijk kwam hij bij.
Wat was dat eng zeg, het is daarna nooit meer gebeurt(gelukkig)

Marieke ik denk ook dat je kat lag te dromen. Mijn kat krijgt ook allemaal stuipjes en schokjes als hij ligt te dromen, wel grappig om te zien. Met de poten maar ook aan zijn koppie.
Alleen als ik hem aanraak om hem op te pakken is hij wel altijd gelijk wakker en laat ook duidelijk merken dat hij not amused is dat ik hem wakker heb gemaakt

A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY
~ CAT ADDICT ~

~ CAT ADDICT ~