Assepoez niet meer zindelijk

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Umimeis »

Camoth schreef:Ik had het al gezegd, maar ik weet niet of men het heeft gelezen:
Maar kan ze geen bleekmiddel proberen? Of werkt dat niet met kittentjes?
Dat wou ik ook net typen... :oops:

Bij mijn kat heeft dit wel geholpen, diewou ineens niet meer op de bak toen ik de kap erop had gezet.
Hij had toen maar 1x op m'n bed geplast.

Inmiddels poept en plast hij buiten.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door assepoez »

Misschien was het druk maken om niks, maar na ons laatste bezoekje van de DA heeft poez alles braaf op de bak gedaan!!! :lol:
Gebruikersavatar
Katrin
Poema
Poema
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 mar 2009 20:04

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Katrin »

Erg fijn dat ze alles op de bak heeft gedaan.
Die tip van aluminiumfolie heb ik ook gehad, net als een bakje azijn neerzetten.
Maar goed hopelijk blijft ze het nu op de bak doen.
Heb je nog urine kunnen opvangen?
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Uumie »

Dat is erg fijn nieuws! :eclap: Nu hopen dat het zo blijft. Ik duim mee!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Mietsie
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mei 2009 22:42

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Mietsie »

Hallo Assepoez'

Met veel geduld, opruimen dweilen en veel liefde lukt het wel.
Zo jong was assepoez niet in vergelijking met mijn kat:Mietsie.
Mietsie kreeg ik toen ze 3 weken oud was, ik kreeg 2 katten, die mensen hadden ze anders op een verschrikkelijke manier weggedaan. Mietsie was zwak, en volgens deze mensen zou ze dood gaan. Dat is niet gebeurd, ze werd alsnog 17 jaar. en vanmorgen is ze overleden.
Heel veel geduld en liefde. Aandacht geven. Mietsie is een kat met gebruiksaanwijzing. Schrikt gauw, houd niet van drukte, ze geniet van klassiek muziek

Probeer elke keer na het eten, haar op te beuren naar de kattebak. Zo kom je er wel bij. Maar met het snuitje tegen haar poep dat vind ik wel zielig. Assepoez is nog jong en kan daardoor nog stressig raken. succes. Vergeet niet intussen te genieten van Assepoez!

EDIT:
Heb net gelezen dat het gelukt is. gelukkig.
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door assepoez »

Goede morgen meiden.

het gaat in eens zo goed! ze gaat miauwen en ik zet haat opde bak en daar blijft ze dan keurig zitten. Ook doet ze het uit zich zelf. Een plas opvangen is ook niet gelukt omdat ze het allemaal op de bak doet!

@ mietsie , Bij het lezen kreeg ik toch wel natte ogen. maar 17 jaar ! wauw wat een mooie leeftijd.
heeel erg veel sterkte de komende tijd!.
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Boomer »

@assepoez : wat goed allemaal !! Toppie

@mietsie : heel veel sterkte !!
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door assepoez »

Verd*rie :cry: het is alweer twee dagen goed mis. Morgen maar even urine weg brengen naar de DA.
Mietsie
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mei 2009 22:42

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Mietsie »

Hoi assepoez, och heden. Dat is jammer.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Uumie »

Dat is inderdaad heel sneu :( Ik ben benieuwd wat de DA ervan zegt. Arme Assepoez zeg, ze heeft het maar moeilijk. Heel veel succes!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door assepoez »

Uumie schreef:Dat is inderdaad heel sneu :( Ik ben benieuwd wat de DA ervan zegt. Arme Assepoez zeg, ze heeft het maar moeilijk. Heel veel succes!

Ik weet ook niet wat ik nu moet!?
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Uumie »

Ik weet het ook niet, ik heb geen ervaring met onzindelijke kittens. Het enige wat ik weet is dat de poes van mijn ouders af en toe tegen het keukenraam sproeit, maar dat staat niet in vergelijking met Assepoez' probleem. :( Ik wou echt dat ik je kon helpen, maar alles wat ik ook maar kan bedenken is al genoemd. Ik kan alleen maar hopen dat het goedkomt en je ontzettend veel sterkte wensen. :(
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door assepoez »

Morgen met urine en assepoez maar weer naar de DA. Haar urine ziet er trouwens net uit als water! en ruikt ook nergens na.

overigens wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de steunbetuigingen en adviesen.
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Assepoez niet meer zindelijk * UPDATE PAG. 3*

Bericht door assepoez »

Zojuist met Assepoez weer naar de DA geweest. Urine is nagekeken en dat zag er gelukkig allemaal goed uit. Ze heeft haar even goed onder de loep genomen en ze zag geen gekke dingen, alleen dan het een erg leuk levendig beestje was!
Ik heb nu Feliway mee gekregen en de DA heeft verteld dat het werkt. Jullie ervaring met deze vernevelaar?

o ja! de tip van de zilverfolie werkte bij mij voor geen meter. Ze vond het volgensmij alleen maar leuk want ze ging er meteen op plassen!!! :lol:
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Assepoez niet meer zindelijk

Bericht door Uumie »

Wij hebben hier een Feliwaystekker gehad vanaf het moment dat duidelijk was dat onze James weg zou gaan om bij mijn ouders te wonen. Hij hangt er nu nog steeds, maar hij is wel bijna leeg.
Ik merk wel dat het 'iets' doet - James was rustiger en minder gefixeerd op de deur. Ook de introductie tussen George en Morisson verliep heel rustig, maar dat kan ook aan de katten zelf liggen, ze zijn vrij makkelijk, vooral George. Op de verpakking stond dat je de verdamper in de ruimte moest hangen waar de kat sproeit of plast, dus probeer het eens uit. Let wel dat het zo'n 14 dagen kan duren voordat de Feliway optimaal werkt.

In ieder geval ben ik blij dat haar urine gewoon normaal is en dat ze voor de rest ook gezond lijkt. Hou je ons op de hoogte over hoe het met haar gaat? Erg veel succes met Assepoez!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Plaats reactie