Poes ligt in de box van de baby
Poes ligt in de box van de baby
Hoi hoi,
Onze Simba van 1,5 jaar oud ligt heel vaak in de box van mijn baby. Het erge hiervan vindt ik dat ze heel erg verhaard en er dus telkens kattenharen in de box liggen. Verder doet ze geen vlieg kwaad bij mijn zoontje maar vind het nu toch vervelend aan het worden. Ik ben ook bang dat ze daar straks gaat bevallen, het is echt haar favoriete plekje geworden. Vooral 's nachts gaat ze erin liggen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen??
Alvast bedankt
Onze Simba van 1,5 jaar oud ligt heel vaak in de box van mijn baby. Het erge hiervan vindt ik dat ze heel erg verhaard en er dus telkens kattenharen in de box liggen. Verder doet ze geen vlieg kwaad bij mijn zoontje maar vind het nu toch vervelend aan het worden. Ik ben ook bang dat ze daar straks gaat bevallen, het is echt haar favoriete plekje geworden. Vooral 's nachts gaat ze erin liggen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen??
Alvast bedankt
Mijn trots: Lionell, Simba en Ziva
viewtopic.php?f=5&t=17663
Re: Poes ligt in de box van de baby
de box vullen met opgeblazen ballonnen heb ik wel eens gehoord.
aah ok. Heb al paar gebrobeerd hem vol speelgoed te gooien maar dat werkte ook niet. Nu gooi ik er maar telkens ook grote deken over heen. Zodat niety telkens het boxkleed onder de haren zit. Maar goed hierdoor leert ze het af. Ik zal die ballonnen is proberen, Zoontje is toch over 1,5 maand jarig:)
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
Kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt, want kattenharen zijn domweg gevaarlijk voor baby's. Plantenspuit gebruiken als je erbij bent,of laten schrikken als ze er in zit dmv klappen in je handen of sleutels op de grond gooien. Want dit moet je voorkomen, voor de veiligheidje van je kindje straks. Succes
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Heb ik allemaal al geprobeerd. Plantenspuit klappen enz. Maar dan ligt ze er eventjes niet in en dan weer wel. Maar onze zoon is al 10 maanden hoor dus niet meer zo kleintje en vindt de poes ook leuk. Maar vind gewoon niet fijn telkens die kattenharen. Maar ga eens de ballonen proberen. Maar ben bang dat als de ballonen er in liggen dat ze er niet in gaat liggen maar zodra ik deze eruit haal ze er weer in gaat liggen.
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
Tsja dan maar eens met geuren gaan experimenteren waar katten niet dol op zijn? Gelukkig is hij niet meer zo klein, maar toch liever niet, sanp ik.
groetjes Sandra,
- marian2778
- Huiskat
Hoi,
ik heb ergens gehoord dat voor een hond kranten helpen op de bank bijvoorbeeld voor 's nachts en als je weggaat. Ik denk dat een kat zich daar niks van aantrekt, maar misschien kan je het eens proberen met een plastic vuilniszak??? 't Is maar een ideetje.
ik heb ergens gehoord dat voor een hond kranten helpen op de bank bijvoorbeeld voor 's nachts en als je weggaat. Ik denk dat een kat zich daar niks van aantrekt, maar misschien kan je het eens proberen met een plastic vuilniszak??? 't Is maar een ideetje.

"Dogs come when they're called; cats take a message and get back to you later." - Mary Bly
Volgens mij heb ik een hele eigenwijze poes:P Kranten en plasticzakken vindt ze alleen maar leuk! We hadden die op de eetkamerstoelen maar vervolgens vondt zre het alleen maar leuker om op die stoelen te liggen. En wil der nu ook niet teveel stress geven. Ach ja.