Hij is inderdaad echt heerlijk!

Vannacht heeft hij gewoon bij ons 'geslapen'... min of meer. Volgens mijn vriend heeft hij tot 5 uur vanochtend zitten miauwen, maar ik sliep er op een gegeven moment doorheen. Vriendlief heeft dus de halve nacht wakker gelegen. Morisson doet dit alleen als we gaan slapen. Heeft iemand enig idee waarom hij dat doet en hoe we hem dit af kunnen leren? Want op deze manier kom ik ook niet echt bij.
Verder gaat het eigenlijk heel goed. George was hem vanochtend aan het wassen, en Morisson gaf geen krimp. Daarna hebben ze heel dicht bij elkaar gegeten en zijn ze gaan 'filepoepen'.

Dit alles zonder gegrom of geblaas. Daarnet werd er wel een beetje gemept, maar niks akeligs of vals. Morisson ontloopt George een beetje, snuffelt soms aan zijn kont en blaast nog heeeeel af en toe. En George is hem de hele tijd kwijt, omdat Morisson op de bank komt liggen en George ziet hem daar om de één of andere reden niet.

Dus er is nog wel een beetje onrust, Morisson is nog een beetje bang van alles, maar eigenlijk maak ik me weinig zorgen. Hij speelt ook heel driftig met alles (hij heeft vanochtend een kruidenballetje gemold... de restanten moet ik nog opzuigen.

) Dit lijkt me allemaal vrij normaal, toch?