Vanochtend hebben mijn ouders onze blaasgruiskater James opgehaald en hem mee naar hun toe genomen. Je zag George meteen depri worden, weer achter de bank, niet eten, niet drinken.
Dus zijn we meteen maar naar het asiel gegaan. Daar hebben we ruim 3 uur rondgelopen om een kat te vinden, maar er zaten geen binnenkatten. Ja, eentje, maar die was echt heel agressief naar mijn vriend toe. Net toen we weg wilden gaan, kwam er een stel binnen dat hun twee binnenkatten weg moest doen. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben de SUPERschattige Morisson geadopteerd! Hij is 6 en nog nooit van zijn leven buiten geweest.
We hebben hem apart gezet in de badkamer, en na een uurtje hebben we George even laten snuffelen. (Hij leefde overigens meteen na de komst van Morisson helemaal op!) Maar goed, dat is nu zo'n 3 uur geleden, en Morisson is in een gat onder de douche gekropen (er was lekkage dus de klusjesman moest een tegeltje eruit tikken). Hij zit daar maar angstig en in elkaar gedoken.

Kunnen we iets doen om hem gerust te stellen? En die plek onder de douche is eigenlijk niet goed, het is daar erg koud en vochtig en er liggen splinters van dat tegeltje (ik kom er niet goed genoeg bij om alles op te ruimen). Dus eigenlijk moet hij daar toch wel gauw vandaan. Hoe pakken we dit allemaal aan? Overigens geen geblaas of gegrom naar elkaar, George was alleen maar heel nieuwsgierig, en Morisson eigenlijk ook wel, al kroop hij dus vrij snel weg.
Hoe dit aan te pakken?