2 van de 4 katten sterk vermagerd

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: 2 van de 4 katten sterk vermagerd

Bericht door Kattenbella »

Toch niet een nestje van een andere kat plaatsen :epray: ...Ik probeer het altijd ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Muizenis
Poema
Poema

Bericht door Muizenis »

Maar als ik een nestje heb, zorg ik er eigenhandig voor, dat ik ze bij goeie mensen terecht laat komen..
Een nobel streven... Eentje kun je er dus bij je broer kwijt. Maar wat als je een nest met 8 kittens krijgt? Ik zou eerst eens rond gaan vragen in de familie -waar jij ze dus het liefste zou willen plaatsen- of er wel vraag is naar kittens! Aangezien er nog altijd meer aanbod dan vraag is betwijfel ik ten zeerste dat je ze kwijt kan. Al je goede inzet en bedoelingen ten spijt! Er zijn er al teveel... véél te véél :!:

Groetties!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
Kattenbella
Tijger
Tijger

Kijk eens naar al die mooie trotse moederpoezen met hun kindjes. Vele moeders zullen het niet redden, omdat ze al te oud worden bevonden :-(
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
beestenbende
Panter
Panter
Contacteer:

Bericht door beestenbende »

Dat kan maar hoeft niet, jaren geleden konden wij onze nestjes altijd kwijt, aan goede mensen, dus dat hoeft geen probleem te zijn toch? En hoezo moeders redden het niet? snap het niet helemaal, geloof ik :oops:
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Jeanine_4
Kitten

Bericht door Jeanine_4 »

Volgens mij begrijp je mij verkeerd,
Stel ik krijg er pakweg 5 nou,
1 naar mijn broer wij willen waarschijnlijk 1/2 hebben, een vriend van ons wilt er 1 of 2 en familie wilt er ook graag een, dus ja een nobel streven, zo erg slecht komen ze niet terecht..

Muizenis schreef: Een nobel streven... Eentje kun je er dus bij je broer kwijt. Maar wat als je een nest met 8 kittens krijgt? Ik zou eerst eens rond gaan vragen in de familie -waar jij ze dus het liefste zou willen plaatsen- of er wel vraag is naar kittens! Aangezien er nog altijd meer aanbod dan vraag is betwijfel ik ten zeerste dat je ze kwijt kan. Al je goede inzet en bedoelingen ten spijt! Er zijn er al teveel... véél te véél :!:

Groetties!
Kattenbella schreef:Kijk eens naar al die mooie trotse moederpoezen met hun kindjes. Vele moeders zullen het niet redden, omdat ze al te oud worden bevonden :-(
dit snap ik ook niet echt,,
ik heb 2 oudere katten, en die gaan niet weg voor een kitten..
ik ga geen kat weg doen, dat doe ik al helemaal niet.
als ik een nestje heb, dan blijft de mama erbij, net zoals mijn eerste poes, die accepteerde angel als haar eigen kindje, verzorgde haar dat was zo schattig,,

Ja, als ik ze kwijt kan in de familie, die meid waar ik zira heb gehaald, die wilt heel graag van mij eentje overnemen, dus dat is al 1 die weg is dan, mijn broer is 2, die vriend is 3 mijn opa zal er zeker een willen is al 4 en als ik er 5 heb, houden we zelf 1 dus dan zijn ze alemaal terecht.. ze komen allemaal goed terecht:)
beestenbende schreef:Dat kan maar hoeft niet, jaren geleden konden wij onze nestjes altijd kwijt, aan goede mensen, dus dat hoeft geen probleem te zijn toch? En hoezo moeders redden het niet? snap het niet helemaal, geloof ik :oops:
Zo schattig,, Zo lief,, Ach,, Zo goed,, Was ik zelf maar een kat,,
Kattenbella
Tijger
Tijger

Moeders die vroeger kittens hebben gehad en nu geen thuis. Er zijn gewoon domweg teveel katten, de asiels puilen uit!
Maar ja, jullie willen nog een rondje :???:
Muizenis
Poema
Poema

Bericht door Muizenis »

Een poes heeft 8 tepels... Wanneer je er vier kwijt kunt en eentjes zelf zou houden... Bij een aantal van 8 moet je er dan nog drie onderdak zien te krijgen...

Wat Bella ook al schreef... Maar ja, jullie willen nog een rondje! Als jij werkelijk zo veel om katten geeft als jij hier beweert dan stuur je je broer, opa en rest van de familie naar het asiel om daar een kitten op te halen! Pas wanneer jij in staat bent om dat te doen zal ik je een echte onvoorwaardelijke kattenliefhebster kunnen vinden. Nog meer, ter glorie en liefde voor jouzelf alleen, katten op deze wereld zetten terwijl er al een overschot is noem ik eigenlijk misdadig! Wat nou kattenliefde... haal die beestjes weg uit het asiel. Doordat jij zonodig nog een nest wil hebben krijgen die arme stakkerds, dankzij jou, weer geen plekkie... :cry: Wat dat aangaat verwijs ik je ook naar onze "statuten" beter bekend als onze huisregeltjes. Als je het daar niet mee eens bent of je er op enigerlei andere wijze niet in kan vinden ben jij op dit forum aan het verkeerde adres!

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 16&t=17476

Waarvan akte!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
Plaats reactie