Volgens mij begrijp je mij verkeerd,
Stel ik krijg er pakweg 5 nou,
1 naar mijn broer wij willen waarschijnlijk 1/2 hebben, een vriend van ons wilt er 1 of 2 en familie wilt er ook graag een, dus ja een nobel streven, zo erg slecht komen ze niet terecht..
Muizenis schreef:
Een nobel streven... Eentje kun je er dus bij je broer kwijt. Maar wat als je een nest met 8 kittens krijgt? Ik zou eerst eens rond gaan vragen in de familie -waar jij ze dus het liefste zou willen plaatsen- of er wel vraag is naar kittens! Aangezien er nog altijd meer aanbod dan vraag is betwijfel ik ten zeerste dat je ze kwijt kan. Al je goede inzet en bedoelingen ten spijt! Er zijn er al teveel... véél te véél
Groetties!
Kattenbella schreef:Kijk eens naar al die mooie trotse moederpoezen met hun kindjes. Vele moeders zullen het niet redden, omdat ze al te oud worden bevonden

dit snap ik ook niet echt,,
ik heb 2 oudere katten, en die gaan niet weg voor een kitten..
ik ga geen kat weg doen, dat doe ik al helemaal niet.
als ik een nestje heb, dan blijft de mama erbij, net zoals mijn eerste poes, die accepteerde angel als haar eigen kindje, verzorgde haar dat was zo schattig,,
Ja, als ik ze kwijt kan in de familie, die meid waar ik zira heb gehaald, die wilt heel graag van mij eentje overnemen, dus dat is al 1 die weg is dan, mijn broer is 2, die vriend is 3 mijn opa zal er zeker een willen is al 4 en als ik er 5 heb, houden we zelf 1 dus dan zijn ze alemaal terecht.. ze komen allemaal goed terecht:)
beestenbende schreef:Dat kan maar hoeft niet, jaren geleden konden wij onze nestjes altijd kwijt, aan goede mensen, dus dat hoeft geen probleem te zijn toch? En hoezo moeders redden het niet? snap het niet helemaal, geloof ik