weggelopen kat met misschien blaasgruis

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
marloes1983
Kitten

weggelopen kat met misschien blaasgruis

Bericht door marloes1983 »

1 van mijn katten (Baco)is sinds vrijdag verdwenen terwijl ik bang was dat hij misschien blaasgruis heeft..
hij heeft eerst een kuurtje gehad van de dierenarts voor blaasontsteking omdat hij gewon erg vaak naar de kattenbak ging voor hele kleine plasjes. (hij gaf geen pijn aan verder)toen ging het een tijd goed met hem en sinds donderdag was hij opeens erg sloom, verstopte zich in de bank en at minder. nu wilde ik vrijdagaaf met hem naar de dierenarts gaan uit mijn werk maar hij is dus verdwenen naar buiten.. ben zo bang dat hij ergens dood ligt te gaan?
loop elke dag samen met mijn vriend heel de wijk af en alle bosjes en plekjes waar hij zich kan verstoppen maar heb hem tot nog toe niet gevonden.. :-(
(heb trouwens van de dierenarts wel een keer speciale voeding meegekregen maar hier ging hij van kotsen)
wat denken jullie??
groetjes marloes

Afbeelding
i love my 4 cats, Baco & Lemon, Peanut & Jacky
lievelijn
Cheetah
Cheetah

Re: weggelopen kat met misschien blaasgruis

Bericht door lievelijn »

jeetje wat naar!! heel veel sterkte! heb je amivedi en t asiel al gebeld?? postertjes ophangen kan ook helpen..
ik <3 Vlinder
Seemy
Poema
Poema

Re: weggelopen kat met misschien blaasgruis

Bericht door Seemy »

ohh bah...!! :-(
Ik zou ook briefjes ophangen denk ik.... je weet maar nooit...

En natuurlijk heel erg duimen dat Baco snel weer terug is en dat alles goed gaat... ;-) (ik duim ook voor je)

sterkte
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Plaats reactie