Goed van je!
Over de kale plekken, waar had ze die precies, op haar buik en pootjes?
Kale plekken kunnen ze zelf veroorzaken bij stress door overmatig likken van die plekken.
Mijn rode kater had het een paar jaar terug op zijn voorpoten, was gestressd vanwege tijdelijk binnen moeten zitten, maar zodra de stress weg is, trekken de plekken ook weer netjes bij.
Over haar pootje, als ze het goed gebruikt, en ze heeft er geen zichtbaar last van dan zal t inderdaad een oude breuk zijn, en niets om je zorgen over te maken.
Over het bijtgedrag, zoals ik het zie is het puur liefde

Mijn rode kater doet dit namelijk ook, de ene keer lief en zachtjes, en de andere keer vind hij het zo lekker dat hij geaaid word dat hij wat te hard bijt, wat soms echt ff zeer doet, maar het is niet uit kwaadheid bedoeld.
Het is een manier om te laten zien dat ze het lekker vinden.
De ene kat speelt en slaapt meer dan de ander, al is vind 22 tot 24 p.d. wel veel voor een 9 jarige kat.
En de ene kat speelt gewoon meer dan de ander, sommigen spelen ook helemaal niet, al komt dat weinig voor.
Misschien moet ze gewoon nog even goed wennen aan alles.
Voor de rest heeft ze haar plekje al duidelijk gevonden zie ik wel, super hoor!
Geniet er van!
En je moet altijd vragen bij de DA, en al zou je voor niks heen gaan, als jij denkt dat er wat is, moet je dat gewoon aankaarten, en zij hebben dat serieus te nemen.