Hallo,
Wie van jullie heeft kattenkruid in de tuin of op het balkon en wat doet het met jullie katten?
Ik heb het nu in een grote pot staan en Dizzie is er weg van. eet het op en gaat daarna lopen rollen. Is wel grappig om te zien. Tommie blijft er een uur aan ruiken en loopt dan gewoon weg.
Ben benieuwd wat jullie katten doen.
Groetjes Daan
Reactie op kattenkruid
Re: Reactie op kattenkruid
Wij hebben het niet als plant, maar wel verwerkt in speelgoed. George wordt er helemaal doorgedraaid van hahaha
Loopt inderdaad te rollen, rond te rennen, dozen te slopen en elk speeltje wat in zijn klauwen komt MOET en ZAL kapot.
James reageert er wat rustiger op, meestal rent hij een rondje en dan is het goed.
Bij mijn ouders thuis groeit er wel kattenkruid in de tuin. De katten gaan altijd rondom die plant liggen, en daarna worden ze helemaal wild! Dan rennen ze van de voorkant van het huis helemaal naar de achterkant en terug (dat is zo'n halve kilometer
)
Kattenkruid is leuk!

James reageert er wat rustiger op, meestal rent hij een rondje en dan is het goed.
Bij mijn ouders thuis groeit er wel kattenkruid in de tuin. De katten gaan altijd rondom die plant liggen, en daarna worden ze helemaal wild! Dan rennen ze van de voorkant van het huis helemaal naar de achterkant en terug (dat is zo'n halve kilometer

Kattenkruid is leuk!

Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Degene die hier er het gekst van word is Redney, waar het inzit moet kapot, word op gekauwd en op gerold en is zeiknat van het kwijl
De anderen vinden het ook geweldig, maar die gaan er alleen op liggen rollen.

De anderen vinden het ook geweldig, maar die gaan er alleen op liggen rollen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Ik had een plantje kattenkruid (Nepeta) gekocht, maar met name de siamezen zijn er zo gek op,
dat het plantje inmiddels niet meer is dan een stumperig hoopje takjes, zonder blaadjes.
Maar we hebben ons kapot gelachen om de capriolen van de katten hiermee, dus het plantje
is niet voor niets gestorven...
Groeten van Laura.
dat het plantje inmiddels niet meer is dan een stumperig hoopje takjes, zonder blaadjes.
Maar we hebben ons kapot gelachen om de capriolen van de katten hiermee, dus het plantje
is niet voor niets gestorven...

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Ja dat is weer het nadeel, hij begint nu mooi te bloeien (paarse bloementje) maar de katten gaan steeds voor de toppen!