Tis natuurlijk erg lastig of Benthe een nieuw huisvriendje zou accepteren, vantevoren kun je dat natuurlijk nooit zeggen.. Maar, een kitten in anders dan een volwassen of bijna volwassen kat.
Ik heb 2 moordenaars van katten

, die andere katten absoluut niet accepteren, de èèn nog minder dan de ander.
Ik had me er al bij neergelegd dat ik geen ander vriendje meer in huis hoefde te halen. Tot de dag dat ik op de bank hing met mn 2 killers en ik 2 lichtjes vanonder een stoel zag, schrok me natuurlijk lens. Bleek dat een scheetje van n klein jong katertje te zijn.. De eerste vraag wat in me op kwam was; Hoe de hel heeft dat ding het gepresteerd om hier levend binnen te komen

(heb dan wel n kattenluikje maar dan nog).. Stond dan ook enigsinds verbaast dat die 2 er helemaal niet op reageerden toen hij gezellig erbij kwam zitten.. Helaas was kleine Dani (zoals ik m genoemd had) van de buurvrouw van 2 huizen verderop. Af en toe komt hij even zwerven bij ons om n lekker hapje mee te eten..
Mijn mening is, omdat Dani nog zo klein is denk ik dat hij toch een andere indruk achterlaat op m`n 2 katten dan een volwassen kat (die hoeven hier echt niet binnen te komen). Dus heb ik dan ook besloten om een kitten te nemen, die morgen bij ons in huis komt wonen
Misschien heb je er wat aan, in ieder geval hoop ik dat je voor Benthe een geschikt vriendje vind...