Ik ben hier voor het eerst omdat ik op zoek was naar informatie over katten en bekken breuken.
Mijn kat is waarschijnlijk ergens in de loop van de nacht aangereden. Mijn vriend heeft hem "gelukkig"gevonden in de tuin van de buren verscholen achter een bosje.
Na als een idioot naar de dierenarts gegaan te zijn blijken zijn bekken op 2 plekken te zijn gebroken. Mooie breuken dus met 6 weken bench rust moet het goed komen.
Nu is mijn kleine kerel een halve straatkat en is hij moeilijk rustig tehouden tezijn je hem op je schoot laat de hele dag en kriebelen.
Hij is gelukkig thuis en zit in de bench na veel pijn en moeite want meneertje wilde niet ondanks de pijn.
Mijn vraag is dan ook hoe kan ik hem rustig houden, hij vindt het helemaal niets.
Nu heeft hij nog veel pijn en sleept hij met zijn ene pootje en eet of drinkt hij niet. Ook de geimproviseerde kattebak is nog niet ingebruik.
Waarschijnlij kduurt het even voordat hij weer wat kan bewegen maar ik zou toch heel graag willen weten ik hem rustig kan houden. En of mijn katje me hoort typen gaat hij nu op de kattebak zitten

Wat kan je toch veel van je kleine ventje houden.....!
Alvast bedankt voor eventuele tips
Tinker