Hoi allemaal,
gisterochtend heeft mijn vriend een plasje bloed in de woonkamer gevonden, met een heel klein beetje slijm erbij. nou hebben we 2 katten en weten we niet van wie het af komt, en wat het is. Hij heeft beide katten goed nagekeken in het bekje, onder de pootjes, in de oortjes, op hun buikje, enz
Heeft iemand dit eens eerder meegemaakt? ze eten en drinken beide normaal, en reageren ook zoals anders. ze zijn ook lekker actief dus wat dat betreft niets veranderd.
Wat zou dit kunnen zijn?
groetjes Maartje
Plasje bloed
Plasje bloed
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09
viewtopic.php?f=5&t=16743
Kenji (Cypers) 27-07-08
Re: Plasje bloed
Hoi,
Even controleren of één van beiden misschien harde ontlasting heeft óf een blaasonsteking; mijn vorige twee katten gingen geheid hele kleine plasjes bloed verliezen als één van beiden een blaasonsteking hadden.
Even in de gaten houden dus en bij twijfel toch maar even naar de dierenarts
Groeten,
Jootje.
Even controleren of één van beiden misschien harde ontlasting heeft óf een blaasonsteking; mijn vorige twee katten gingen geheid hele kleine plasjes bloed verliezen als één van beiden een blaasonsteking hadden.
Even in de gaten houden dus en bij twijfel toch maar even naar de dierenarts
Groeten,
Jootje.
Ik laat me niet sturen door wat anderen van me denken
Waarschijnlijk blaasontsteking inderdaad. Vlug naar de DA om het na te laten kijken. Meestal zijn het de katertjes die er last van hebben... of zijn het allebij heertjes?
(vooral dat slijm doet me aan de blaasontsteking denken, of gruis, maar daar zijn ze nog wat jong voor geloof ik)
Succes
(vooral dat slijm doet me aan de blaasontsteking denken, of gruis, maar daar zijn ze nog wat jong voor geloof ik)
Succes
het zijn 2 katertjes, ik heb nog wel de ontlasting nagekeken en niets (raars) gevonden, het is hierbij ook gebleven.
ook genoeg plasjes en poepjes in de kattenbak. plasjes ook normale grootte (klontvormige grit)
Ik zal vandaag nog eens goed checken en als ik iets raars zie meteen naar DA.
tnx
ook genoeg plasjes en poepjes in de kattenbak. plasjes ook normale grootte (klontvormige grit)
Ik zal vandaag nog eens goed checken en als ik iets raars zie meteen naar DA.
tnx
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08