hoi hoi ,
nee eigenlijk nog niet , hij heeft toen mijn man net thuis kwam en achter de comp zat , wel van de bank afgesprongen en op zijn schoot gesprongen ( dus er zit nog leven in ) is daar ff blijven liggen heel suffig , en na een paar minuten weer terug op de bank gesprongen en daar ligt ie nu te slapen
ik heb besloten dat ik vanavond op de bank ga slapen bij ons tijger , vind dit toch een beetje akelig , hij heeft wel al gedronken en wat gegeten ( niet veel )
maar is nog zo slaperig ? is dit wel normaal dat dit zo lang duurt ??
de dierenarts had wel tegen mijn verteld dat ie vandaag heel de dag wat suffig zou zijn , en dat ie morgen tegen de middag toch al weer een stuk zijn oude zelf moet zijn , nou kan haast niet geloven als ik hem nu zo bekijk
en ik vind dat ie een raar "luchtje "heeft .
hij ruikt anders niet zoals ie vanmorgen rook , misschien komt dat omdat ie daar in dat uitrust hok heeft gelegen ofzo , lijkt wel of ik een soort van dettol geur ruik ?
heel vreemd dit , nou ja ik wacht dit nog maar ff af , neem aan dat ie zijn oude geur wel gewoon weer terug krijgt ?
volgens mijn voelt ie zich ellendig , en ik weet het het is beter dat ie geholpen is , voor ons zelf ivm sproeien en ook voor het geval dat ie er een keertje op uit zou gaan en achter de vrouwtjes aan zou gaan enzo , maar toch voel ik me eigen schuldig hoor , tis toch door mijn besluit dat ie zich zo klote voelt
misschien moet ik hem straks gewoon ff wakker maken ofzo ?
of kan ik hem beter zijn rust geven ?

wat een stresskip ben ik he haha sorry kan er niks aan doen