Bedankt voor je reactie! heb ik zeker weer wat aan!!
Wat ik wel een beetje vreemd vind is wat in het koopcontract staat van de fokker, maar misschien ligt dat ook wel aan mij hoor.
In het contract staat dat ik verplicht ben om voor de 10e maand haar te laten steriliseren, en als ze per ongeluk daarvoor nog wel kittens krijgt zou ik per kitten 200 euro moeten betalen aan de fokker.
Nou wil ik helemaal niet fokken en was ik ook wel van plan om haar te laten steriliseren, maar nu is het zo verplicht, alsof de fokker dat nu bepaald!!
Ook moet ik als ik niet meer in staat ben om voor haar te zorgen ook weer contact opnemen met de fokker zodat zij kan helpen met een het vinden van een nieuwe baas.
Maar stel nou dat ik besluit om wat voor reden dan ook dat ik haar weer moet/wil verkopen dan is dat toch mijn zaak?
Of zie ik dit verkeerd?
Ik denk wel dat ik begrijp waarom ze het doet, omdat ze niet wil dat dat het ras main coon 'vies' wordt door mixen of dat wij geld gaan verdien door haar als melkkoe te gebruiken.
Maar toch vind ik eigenlijk dat als ik haar gekocht heb het eigenlijk mijn poes is en dat ik zelf beslis wat ik met haar doe.
Of zijn dit gewoon standaard regels bij het kopen van een kitten bij fokkers?
Zo niet, wat kan ik dan doen? want ik ben al helemaal verliefd op haar en wil haar eigenlijk niet meer kwijt!
En ja ik heb al een hele boel foto's weet alleen niet hoe je die op deze site kunt laten zien! misschien via een persoonlijk bericht?
Hoop dat iemand me kan helpen, dit is mijn eerste poesje (zeker niet de laatste

) via een fokker en heb er geen verstand van.
Groetjes Pamela