Ik denk ook dat het wel kan... of je moet het eitje in een PAKJE roomboter gebakken hebbenVolgens mij kan een klein beetje gebakken ei, zonder zout en verdere kruiden geen kwaad hoor.

Ik denk ook dat het wel kan... of je moet het eitje in een PAKJE roomboter gebakken hebbenVolgens mij kan een klein beetje gebakken ei, zonder zout en verdere kruiden geen kwaad hoor.
Helemaal mee eens! Vriendlief vond het ook zóóóóó schattig! Totdat er bij hem van z'n bord, in één seconde tijd, eten werd gejat! Wat ik hem steeds probeerde uit te leggen waarom hij de meissies niets moest geven, demonstreerde Sofietje dus even in die ene seconde! Ik moest hard lachen... hij niet!Dus hoe schattig het ook is, voor je eigen rust kan je het je kat beter niet aanleren
Een eitje is geen tussendoortje maar een voedzame maaltijd! Daarom krijgen mijn meissies maar een half ei per kat. Alles gaat schoon op, zowel bij de kleintjes als bij moeder en tantewant er staat nog best wat
ik bedoelde daar eigenlijk mee te zeggen dat je amper kan zien dat ze er van gegeten heeft en zoals vis en der brokken gaan roekietsjoekie (in ieder geval half) op dus was verbaasd dat er nog stondMuizenis schreef: Een eitje is geen tussendoortje maar een voedzame maaltijd! Daarom krijgen mijn meissies maar een half ei per kat. Alles gaat schoon op, zowel bij de kleintjes als bij moeder en tantegekke bekken trekken? Nooit zo op gelet eigenlijk
![]()
Toch beter dan een lege dop
Groet, Pauline
roekietsjoekie