Elke ochtend is er weer hetzelfde ritueel...
Wij douchen, Tommie en Dizzy drogen daarna met hun tong de complete douche uit!

Wie van jullie heeft nog meer van die warmwater-lovers?
vlinder doet dat ook, ze blijft ook miauwen totdat ik de deur op een kiertje zet, zodat ze de randjes kan droog likken haha wel grappig om te weten, mijn vriend doet de deur niet open en daarbj gaat ze dus in de wasbak liggen tot hij klaar is om daarna inderdaad lekker naar de douchebak te rennen en hem uit te likken hahaha, maar gewoon water uit de kraan etc. vindt ze toch wel engSeemy schreef:Jaaa leuk vind ik dat!
Hij zit er altijd bij als we douchen en kan niet wachten tot de kraan uitgaat en de deur van de douchcabine open... hij zit er dan gelijk in![]()
Ik heb de deur wel eens open gelaten terwijl ik aan het douchen was om te kijken wat hij zou doen... hij gaat wel in de douchecabine terwijl de douche aan staat maar blijft helemaal langs de rand. Na een tijdje werd het hem allemaal een beetje TE veel water en dan is hij ook heel gauw weg![]()
Haha hier gaat Brenton ook altijd in de wasbak liggen 'wachten' totdat de douchedeuren dan 'eindelijk' open gaanlievelijn schreef:
gaat ze dus in de wasbak liggen tot hij klaar is om daarna inderdaad lekker naar de douchebak te rennen