Meevechten

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Sandra W
Tijger
Tijger

Re: Meevechten

Bericht door Sandra W »

Weer even een update: helaas zijn er nog steeds een paar keer per dag korte schermutselingen tussen Tristan en Poeske waar Noortje helaas nu ook weer tussenduikt, zodat Poeske nog steeds op de kast woont en vol stress door het huis loopt als ze even van de kast af gaat.

Ik dacht een tussenoplossing gevonden te hebben door Tristan eindelijk naar buiten te laten gaan, zodat Poeske wat meer rust zou krijgen. Ik heb dus gisteren met mijn hart vast voor het eerst het bakonraam opengezet.

Ik dacht nog "die zien we nooit meer terug", maar Tristan bleek een held op sokken te zijn, want hoewel hij vanaf het balkon via het dak van de buren gewoon lekker op pad kan gaan, heeft hij een klein rondje op het balkon gemaakt en kwam hij toen snel weer naar binnen om een knuffeltje te halen.

Blijkbaar hebben de meeste ex-zwerfkatten zo genoeg van het zwervende bestaan dat ze niet naar buiten te branden zijn. Mijn andere ex-zwerver Tiwaz vindt het buiten namelijk ook maar niets en die blijft ook veel liever lekker binnen.

Ik ben natuurlijk blij dat Tristan het niet op een lopen gezet heeft, maar helaas is mijn probleem hier niet kleiner op geworden. Ik zal dus serieus naar een nieuw huis voor Tristan moeten gaan zoeken, dus als er iemand is die een ontzettende knuffelige kater zoekt die goed om gaat met makkelijke katten, maar niet met bangerikjes dan hoor ik het graag!

groeten,
Sandra
rieneke
Tijger
Tijger

Bericht door rieneke »

bah sandra, wat een stress en narigheid.
kan je alleen maar sterkte wensen!
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Leonie89 »

he jasses Sandra.. je zou zo graag hebben dat ze gewoon heerlijk samen zouden kunnen.. zonde, want Tristan klinkt als een hele lieve kater.. sterkte, ook namens mij..
Plaats reactie