ik heb 2 hele lieve poezen thuis, ze zijn allebei gesteriliseerd en komen niet buiten.
Nou gaat het om mijn jongste poes muis, ze is al zwervertje bij ons binnen gekomen en is altijd ons zorge kindje geweest, maar sinds een tijdje laat ze een geur los die niet te harden is.
De geur is er niet constant maar als hij der is kom je er niet onderuit en zelfs de laatste tijd alleen maar sterker geworden, zo erg dat ik haar afgelopen vrijdag maar onder de douche heb gezet en haar met dierenshampoo gewassen heb.
Het is nu zondag en nu is die geur erweer, zelf heb ik het idee dat ze het zelf ook meemaakt, want zodra ze die geur 'loslaat' gaat ze zich grondig wassen.
Ook hangt de geur alleen om haarzelf en zie ook geen natte plekken op de vloer en tegen muren of meubelen.
Nou heb ik al even op het forum rond gekeken hopend dat ik misschien een antwoord kon vinden, maar helaas niets wat past bij muis.
Ze verder zo levendig als maar kan, ze eet en drinkt goed en gaat ook regelmatig naar de kattenbak, en ook met haar vriendin noa heeft ze geen problemen en breken ze soms graag nog het huis af

Dit probleem heb ik nog nooit eerder meegemaakt en ook noa heeft niets van dit alles.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want wordt al een beetje bang dat het misschien toch iets met haar kan niertjes zijn.
groetjes pamela